خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی حضرت ابوالفضل علیه السلام:

خدمت مردم در عرصه های مختلف وظیفه دینی است

مسئول گروه جهادی حضرت ابوالفضل علیه السلام سردشت گفت: بسیجیان همواره برای دفاع از انقلاب و خدمت به مردم در عرصه های مختلف حضور داشته اند و خدمت به مردم را وظیفه دینی خود می دانند.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۲۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی خالدی مسئول گروه جهادی حضرت ابوالفضل علیه السلام سردشت از منطقه عشایری لردگان با اشاره به مهم ترین برنامه های اجرا شده از ابتدای سال تاکنون تاکید کرد: تمام این خدمات و کمک ها با عنایت و مساعدت فرمانده محترم ناحیه عشایری، سپاه استان‌، بسیج سازندگی، خیرین و گروه های جهادی و همراهی همکاران در حوزه سردشت صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: بسیجیان همواره برای دفاع از انقلاب و  خدمت به مردم در عرصه های مختلف حضور داشته اند و خدمت به مردم را وظیفه دینی خود می دانند.

خالدی، برگزاری حلقات صالحین و اجرای طرح جوانه ها در حوزه تعلیم و تربیت را یادآوری کرد و افزود: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، آموزش طرح صراط قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم، برگزاری ادعیه و مناجات و نماز جماعت و نماز های میت، تشویق مردم جهت شرکت در انتخابات با پخش کلیپ و حضوری، تهیه کلیپ های بصیرتی و اخلاقی، حضور در مناطق عشایری و بررسی مشکلات عشایر تحت پوشش پایگاه، اهدای کتاب های ادعیه و قرآن به مساجد تحت پوشش، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی از برنامه های این گروه جهادی بوده است.

وی تهیه وتوزیع ماسک رایگان بین عشایر، کمک به تغسیل و تکفین و تدفین اموات کرونایی، کمک به واکسیانسیون عشایر، تهیه و توزیع مواد بهداشتی مانند به ارزش 50 میلیون ریال،  از دیگر اقدامات انجام شده در راستای کمک به اجرای طرح شهید سلیمانی در منطقه عشایری سردشت است.

مسئول گروه جهادی حضرت ابوالفضل علیه السلام سردشت،  تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی پایگاهی بین حلقه ای، شناسایی طرح های دارای محرومیت، برگزاری بیش از ۴۰برنامه در مناسبت های مختلف، برگزاری نشست های تحکیم خانواده، تعامل با نیروی انتظامی با برگزاری نشست مودت و اخوت، کمک به نظافت مساجد و حسینیه ها، پیگیری مصوبات سرکشی مسئولین به مناطق عشایری، اهداء وسایل آشپزخانه ای به نیازمندان عشایری، کمک به واکسیناسیون دام های عشایر، مرمت و بازسازی جاده روستایی، از دیگر اقدامات گروه جهادی و اعضای پایگاه مقاومت بسیج سردشت می باشد.

وی، کمک به حل مشکلات مساجد، کمک به ترک معتادین، برگزاری سلسله جلسات پاسخ به شبهات دینی و ملی، تشکیل شورای راهبری منسجم، برگزاری همایش پیاده روی، مشارکت در گشت های رضویون، شناسایی عشایر تحت پوشش با تشکیل شناسنامه عشایر، معرفی عشایر نیازمند به نهادهای حمایتی، از دیگر خدمات این پایگاه و گروه جهادی در منطقه بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار