خبرهای داغ:
میلاد جهانگیری

همایش ویژه بازنشستگان و پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین میاندشت همایش ویژه بازنشستگان و بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت با حضور مسئول کانون بازنشستگان استان اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۷۲۸۲۹
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

همایش ویژه بازنشستگان و بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت با حضور مسئول کانون بازنشستگان استان اصفهان برگزار گردید.

به منظور حفظ و وحدت وابستگان سپاه بویین میاندشت برنامه ای به همین منظور وهمچنین انس و مودت با حضور کلیه وابستگان ناحیه این شهرستان برگزار گردید.دراین همایش که مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) بود از زحمات مسئول کانون وابستگان شهرستان تقدیر به عمل آمد و برادر جهانگیری  با رای اکثریت به عنوان مسئول جدید کانون بسیج وابستگان ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت معرفی گردیدند.

سرهنگ قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ادامه این همایش نقش وابستگان و با تجربه های سپاه را در اجرای فرامین سپاه مهم و کلیدی دانستندو بیان داشتند وابستگان به عنوان سر منشا تحولی و تجربه آنها در امورات سپاه همیشه باید مورد توجه قرار گیرد .ایشان ضمن تقدیر از برادر جعفری بابت زحمات و همکاری ها در برنامه های گذشته سپاه،انتخاب شایسته برادر جهانگیری مسئول جدید بسیج پیشکسوتان ناحیه شهرستان را تبریک گفتند و آمادگی مجموعه سپاه شهرستان را جهت تعامل و همکاری با کانون بازنشستگان شهرستان اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار