فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

در نمایشگاه «ما مقتدریم»گوشه‌ای از ایثارگری شهدا به تصویر کشیده شد

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت:در نمایشگاه «ما مقتدریم»گوشه‌ای از ایثارگری شهدا به تصویر کشیده شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۲۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آغازین روز هفته بزرگداشت دفاع مقدس؛ نمایشگاه بزرگ ما مقتدریم با تصویرسازی مهمترین دستاورد‌های دفاع مقدسی و شاخص‌ترین اقدامات اقتدارآفرین نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های دفاعی و خدمت رسانی با حضور فرمانده سپاه کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، فرماندار شهرستان ساری و دیگر فرماندهان و مسئولین استانی به همت بنیاد حفظ آثار و سپاه کربلا در محل مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان (پارک موزه دفاع مقدس) افتتاح شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی، با اشاره به افتتاح نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس در منطقه باغ موزه گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقمندان دایر است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سعی شده در این نمایشگاه خاطرات هشت دفاع مقدس، به صورت تصویری بازسازی شود، افزود: شهدا با عشق به اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برای دفاع از اسلام و کشور وارد معرکه نبردند شدند، و این نمایشگاه هم گوشه‌ای از جهادگری، ایثارگری شهدا را بازگو می‌کند.

سردار مسلمی تاکید کرد: باید عشق به ولایت را از شهدا آموخت وروایتگر ولایتمداری شهدا بود.

به گزارش بسیج این نمایشگاه، از صبح ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر و نیز از ۱۵ بعدازظهر تا ۲۰ شب این نمایشگاه برای عموم علاقمندان باز است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار