در پیام سردار معروفی به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است

استمداد از شهدا در جهت خدمت بی منت

خدمت بی منت به مردمان ن عزیزمان را سرلوحه کار خود بگذاریم از این رو از ارواح مطهر شهیدان استمداد می‌طلبیم که قطعا الگوی همه دوستداران جبهه حق و مجاهدین دیروز و امروز شهید بزرگ و سرافرازمان حاج قاسم‌خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۵۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، پیام سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:
بسمه تعالی
هفته پر افتخار دفاع مقدس یادآور رهبری پیامبرگونه امام (رحمة الله علیه )، مجاهدت رزمندگان غیرتمند جبهه حق، فداکاری، جانفشانی و ایثارگری مردان مرد تاریخ ایران اسلامی و شهیدان شاهد ماست.
هیچ وقت نمی توانیم در آن رزم نابرابر با دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، نقش بی بدیل و هوشمندانه امت اسلامی ایران را فراموش کنیم .
همگان با تأسی از خاندان اهل بیت (علیه السلام) خودشان و فرزندانشان را برای بقای دین خدا، انقلاب اسلامی، کرامت انسانی ملت ایران و تمامیت ارضی به صحنه نبرد و کوره آتش فرستادند تا امروز شاهد عزت و سربلندی ملت شریف ایران در منطقه و دنیا باشیم.
همچنین استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را که آن روز یک نهال کوچک و امروز یک درخت مستحکم رشد یافته در تمام عرصه هاست، شاهد باشیم.
هر قومی، امتی و طایفه ای را به عقبه اش می شناسند، عقبه ی ملت بزرگ ایران با آن امتحان سخت؛ سربلندی،عزت و الگوی تاریخ خواهد بود.
ما در سالگرد دوران طلایی دفاع مقدس با امام خویش و شهیدانمان و حاج قاسم جانمان بیعت می‌بندیم عین شما دست از حقیقت دین که همان انقلاب اسلامی است بر نداریم از امام خویش حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) عزیز بدون چون و چرا، محض اطاعت کنیم و تفکر شهدا را که پرورش یافته مکتب وحی هستند برای جامعه عزیزمان که مصونیت است، ترویج کنیم؛ خدمت بی منت به مردمان نجیب و عزیزمان را سرلوحه کار خود بگذاریم از این رو از ارواح مطهر شهیدان استمداد می‌طلبیم در این مسیر سخت ما را یاری نمایند که قطعا الگوی همه دوستداران جبهه حق و مجاهدین دیروز و امروز شهید بزرگ و سرافرازمان حاج قاسم جانمان خواهد بود.
ضمن گرامیداشت این هفته ارزشمند و بزرگ، بنده به عنوان کوچکترین ثاراللهی جبهه حق، دست تک‌ تک مجاهدین مرد دوران پر افتخار دفاع مقدس را می‌بوسم و اصرار دارم سینه های مقدستان که پر است از اثرات ارزشمند آن دوران را به رشته تحریر در آورید و در اختیار جوانان عزیز و ارزشمند امروزمان قرار دهید که تشنه شنیدن حقایق هستند.
و چه افتخاری بالاتر از اینکه در ۸ سال جنگ نابرابر در مقابل همه نامردان و اشرار عالم، حقانیت خودمان، مکتبمان، انقلابمان و امامان را به دنیا ثابت کردیم و تمامیت ارضی خودمان را حفظ کردیم، ناموسمان را با چنگ و دندان حفظ کردیم و با دست خالی در مقابل همه زورگیران عالم ایستادیم و امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران هستیم.
درودتان باد ای مردان مرد تاریخ ایران و انقلاب اسلامی
کوچکترین ثاراللهی دفاع مقدس فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار