سئوال رئیس جمهور:

ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است؟

رئیس جمهور خطاب به دانش آموزان گفت : از شما میخواهم که به این سوال پاسخ دهید که ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش دانش  آموزان در تشکیل ایران قوی چیست؟
کد خبر: ۹۳۷۶۴۹۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج،  سید ابراهیم رئیسی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه فولادفر شهرری ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و به ویژه شهدای فرهنگی و چهل هزار معلم و دانش آموز را گرامی داشت.

رئیس جمهور با گرامی داشت یاد و خاطره علی لندی دانش آموز فداکار ایذه ای گفت: علی لندی نشان داد دانش آموز مکتب دفاع مقدس و از خودگذشتی و ایثار است.

رئیس جمهور همچنین یاد رزمندگان جهادگر با اخلاص و مدافعان ارزش های الهی را گرامی داشت و گفت: امیدواریم روحیه بسیجی و جهادی همواره در بین مدیران و مسئولان و مردم ما گره گشای مشکلات کشور باشد.

 رئیسی افزود: آغاز سال تحصیلی 1400 - 1401 و بازگشایی مدارس در این ایام را به فال نیک می گیرم و امید است با تلاش وزارت آموزش و پرورش ، فرهنگیان عزیز و دانش آموزان و از همه مهمتر خانواده های معزز و اولیای بزرگوار سال تحصیلی جدید سال مبارکی برای معلم و دانش آموز باشد و مجموعه عظیم آموزش و پرورش و برای همه خانواده های گرامی دانش آموزان باشد.

رئیس جمهور همچنین گفت: یاد می کنیم از دانش‌آموز عزیزی که با مسئولیت پذیری و خطر کردن ، جان دو نفر را نجات داد و جان خود را به خطر انداخت.

 رئیسی افزود: آقای علی لندی دانش آموز ایذه ای نشان داد که دانش آموز مکتب دفاع مقدس و از خودگذشتی و ایثار است.

رئیس جمهور از تمامی دانش آموزان و معلمان و حاضران در این مراسم خواست حمد و سوره ای برای این دانش آموز قرائت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار