فرمانده سپاه ساوه:

در میهمانی شهدا بیدار شویم و خود رامخاطب قرآن قرار دهیم/خوب زیستن را از شهدا یاد بگیریم

سرهنگ دستجانی گفت:شهدا مردان مردی بودند که درخشیدند و امروز به عنوان کسانی که نزد خداوند روزی می خورند و صاحب کرامت هستند.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۹۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در مراسم لاله‌های شهدا گفت:یاد و خاطره و جان نثاری هاو حماسه‌های شهدایی که هشت سال دفاع مقدس بیان گر جلوه‌ای از عاشورا بود. امسال چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و تجلیل از مردان مردی که شناسنامه‌های خود را دستکاری کردند و امروز شناسنامه ملت شدند، مردانی که تمام هستی خود را در طبق اخلاص قراردادند و با خدا معامله کردندو امروز در تاریخ ما جاودانه هستند.
وی با اشاره به جمله‌ای از شهید چمران که اگر شیپور جنگ نواخته شود مرد از نامرد شناخته می‌شود گفت:شهدا مردان مردی بودند درخشیدند و امروز به عنوان کسانی که نزد خداوند روزی می‌خورند و صاحب کرامت هستند و الگویشان امام حسین (علیه اسلام) بود و اگر امام حسین (علیه اسلام) مصباح الهدا و سفینه النجاه است، امروز این بزرگواران دارای این مقام هستند.
وی همچنین گفت: درمهمانی شهدا باید بیدارشویم، خودمان را مورد خطاب قرآن قرار دهیم و خوب زیستن را یاد بگیریم. شهدا خوب زیستن، راهشان را خوب انتخاب کردند و با خدا معامله کردند و به جریان حق پیوستند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار