رئیس بیمارستان شهداء لردگان:

در هر جایگاهی قدردان شهدا هستیم

رئیس بیمارستان لردگان در دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در هر جایگاهی قدردان شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۵۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس بیمارستان شهدا لردگان به همراه برخی دیگر از پرسنل با حضور در سپاه ناحیه لردگان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با فرمانده و دیگر کارکنان دیدار و گفتگو کردند.

خانم دکتر مریم بابائیان با اشاره به اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت و اقتدار موجود تنها به واسطه فداکاری های شهدا و رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس است و قطعا همه ما در هر جایگاهی قدردان شهدا هستیم.

همچنین در این نشست سرهنگ پاسدار عباس رحیمی ضمن خوش آمد گویی به رئیس و پرسنل بیمارستان شهدا لردگان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در جبهه های نبرد حق بر علیه باطل می جنگیدند و امروز کادر درمان در بیمارستان ها با تمام توان به مبارزه با ویروس منحوس کرونا پرداخته اند.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا کادر درمان در بیمارستان ها با فداکاری و ایثار برای نجات جان انسان ها تلاش های زیادی کردند که این نیز به نوبه خود همانند فداکاری های دوران دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه لردگان در پایان تاکید کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه 8 سال ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا بوده و خوشبختانه همه آحاد جامعه به ویژه کادر درمان در این دوران سخت شیوع کرونا نشان دادند که به درستی از دوران دفاع مقدس درس ها آموختند تا سلامتی را که مقوله ای ارزشمند برای توسعه امنیت اجتماعی است را به ارمغان آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار