خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

اقدامات محرومیت زدایی سپاه، موجب مهاجرت معکوس از شهر به روستاها شده است

محمدبیگی گفت: اقدامات محرومیت زدایی سپاه در روستاها و مناطق محروم موجب مهاجرت معکوس از شهر به روستاها شده است.
کد خبر: ۹۳۷۹۰۴۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در روستای حصار دهستان چوقور طارم سفلی بیان کرد: حضور جهادگران و اقدامات محرومیت زدایی آنها در روستاها و مناطق محروم موجب مهاجرت معکوس از شهر به روستاها شده است.

وی گفت: جهادگران طوری اقدام کردند که مردم آنها را دوست دارند و لذا خدمات آنها ماندگار خواهد شد.

نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جهادگران در عرصه های مختلف در مناطق محروم اقدام کردند و امروز ساخت خانه معلول، پروژه ساخت پل، آب شرب، آب کشاورزی و ایجاد تسهیلات برای مردم منطقه از اقدامات این جهادگران است.

محمدبیگی عنوان کرد: از آذر ماه که مجلس شروع به کار کرد، در صدد واگذاری پروژه های محرومیت زدایی به سپاه بود چرا که پروژه هایی که توسط بسیج انجام می شود با راندمان بالا، سرعت بالا و هزینه کمتر انجام می شود لذا بحث محرومیت زدایی را به قرارگاه امام علی سپردیم و به دنبال ایجاد اختیارات بیشتر برای بسیج سازندگی هستیم.

وی افزود: همچنین برای اولین بار در بحث محرومیت زدایی اعتبارات استانی را از سی میلیارد تومان به بیش از سیصد میلیارد تومان افزایش دادیم.

محمدبیگی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و سلامت، آمبولانس ماهیت به زودی جایگزین می شود. در بحث ارتقا بهداشت و سلامت منطقه چوقور با روش پلکانی و همکاری علوم پزشکی بنا شد گردش پزشکان در منطقه افزایش یابد و جذب بودجه های سلامت از سوی وزارت انجام شود. همچنین پایگاه اورژانس در منطقه چوقور احداث خواهد شد.

نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین دو اعتبار یک میلیارد تومانی برای محورهای علی آباد و منطقه چوقور اختصاص یافت و برای دسترسی به بهسازی راه دهستان، یک میلیارد. از تملک دارایی اختصاص یافت.

وی افزود: برای بهسازی راههای مواصلاتی روستاهای طارم سفلی مذاکراتی با استان زنجان انجام شد تا راه بهسازی و آسفالت شود و سال گذشته چهل میلیارد تومان برای قیر رایگان راههای استان جذب شد و امسال نیز برنامه ما ادامه این روند است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار