تجلیل مسئولان سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از جانبازان اعصاب و روان

به مناسبت هفته دفاع مقدس جانشین، مدیران فرهنگی بسیج جامعه زنان و کمیته خادمین شهدای سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمدبا جانبازان اعصاب و روان بیمارستان سلمان یاسوج دیدار و از آنها تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۱۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ در این آیین خدیجه هادی پور جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان به همراه زهرا غیور پور مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان استان، رقیه نادری مسئول طرح و برنامه سازمان بسیج جامعه زنان استان و فاطمه یوسفی مسئول کمیته خادمین شهدای خواهر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج، با اهدای شاخه گل و هدایایی از رشادت ها و حماسه آفرینی های جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کردند.

 همچنین در این دیدار از زحمات مسئولین ،پرستاران و نیروهای خدماتی بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج که به جانبازان عزیز خدمات رسانی می کنند نیز به رسم ادب با اهدای شاخه گل و بسته های فرهنگی تقدیر شد.

جانبازان اعصاب و روان نیز در این آیین از حضور خواهران بسیجی در بیمارستان سلمان و ارج نهادن به مقام جانباز، به طور ویژه تقدیر کردند .

یکی از این جانبازان گفت؛ امروز هم آماده دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی هستیم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن مقاومت و ایستادگی کردیم و ذره ای از خاک ایران اسلامی بدست دشمن نیفتاد. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار