خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:

عظمت و عزت نیرو‌های مسلح به خاطر ولایت پذیری می‌باشد/ صاحبان اصلی انقلاب و نظام شهدا هستند

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: عظمت و عزت نیرو‌های مسلح به خاطر ولایت پذیری می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۵۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون در یادواره 120شهید بخش جره و بالاده که در محوطه باز حوزه امام حسن مجتبی(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد، ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا بیان نمود: هر روز و ماه و سال ما در نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس در نبرد بی امان است و مفتخریم که ایستاده ایم.
وی افزود:انسان بهره و حظ می برد از حضور خواهران و برادران در یادواره ها شهدا،کسانی که از جان دل شرف حضور دارند و گرامی می برند یادو خاطره عزیزان که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و در راه اسلام جان خود را اهداء نمودنند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل یادآور نمود:چرا مقتدریم وغیاث نمائیم دیروز و امروزمان را که چه داشته و چه داریم و دیروز کجا بوده ایم وامروز به کجا رسیده ایم.
وی اضافه داشت: مقاومت و ایستادگی در پرتو ولایت پذیری پیروزی به دنبال دارد و امروز اگر قوای و نظام ما عزتمند ومقتدر می باشد به خاطر ولایت پذیر هست که قوای مسلح ما از فرمانده کل قوا دارد.
فرمانده سپاه کازرون با گرامی داشت یادو خاطره 120شهید والامقام بخش جره و بالاده شهرستان کازرون ادامه نمود:شرمنده حجب و حیا مردم منطقه هستم کسانی که در خط مقدم دفاع نمودنند،کسانی که بچه هایشان را بدرقه کردند و سینه سپر نموده که با شیر پاک و لقمه حلال عزیزان خود را روانه جبهه ها نمودنند.
وی تصریح داشت:صاحبان اصلی انقلاب و نظام قشر ضعیف و مستضعف می باشد کسانی که دلشون لرزید و لبیک گفتند به نوای مقتدایشان را جواب دادند و امروز اگر عزت و افتخار داریم مدیون و شرمنده ایم شهدا و خانوادههای آنان هستیم.
سرهنگ توکل خاطرنشان کرد:امروز در مسیر گام دوم انقلاب به تعصی اط شهدای والامقام در مسیر نورانی حرکت می کنیم که آینده را به خوبی نشان داده است و نباید در این راه ذره ای از اصول و حفظ انقلاب ادول نمائیم.
وی در انتها با بیان خاطراتی از سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و راه و روش سبک و سیاق این شهید ،همگان را برای ادامه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در عمق بخشی به فرهنگ و انقلاب دعوت نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار