فرمانده سپاه ساوه گفت:

ضرورت جهاد تبیین توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت

سرهنگ دستجانی گفت:در این ایام دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس می باشد و ما هم باید به دنبال جهاد تبیین باشیم.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۵۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در همایش رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت:خدا را شاکریم که در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس میزبان همسنگران، رزمندگان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده معظم شهدا باشیم. قدم‌های شما در این محفل شهدایی و رزمگاه عاشقی مستدام باشد و ما هم لیاقت نوکری شما را داشته باشیم.
وی گفت:در این ایام دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس می‌باشد و ما هم باید به دنبال جهاد تبیین باشیم تا در ذهن‌ها جرقه ایجاد کرده و انگیزه‌هایی را تولید کنیم که آن خاطرات روز‌های پر از محتوا به فراموشی سپرده نشود و این تکلیفی است که مقام معظم رهبری بر عهده ما گذاشته اند.

دستجانی افزود:همچنانی که امام حسین علیه السلام از مدینه تا کربلا در تلاش برای هدایت و روشنگری مردم بود و بعد از شهادت مظلومانه اش امام زین العابدین و حضرت زینب سلام الله علیهما با آن خطبه‌های قرای علوی و روشنگری فساد حکومت بنی امیه را برملا و برای اینکه واقعه عاشورا به گوش جهانیان برسد، دست از جهاد و تلاش بر نداشتند، لذا امروز شما رزمنده گان که در سر سفره‌ی عاشورا و میراث دار شهدا هستید، حتماً بایستی کار زینبی و زین العابدینی در این برهه از زمان صورت گیرد همچنانیکه امروز دشمنان اراده کرده اند که این گنج گرانب‌ها به فرطه فراموشی سپرده شود و همچنین معنویت، گذشت، ایثار، همدلی و وحدت آن روزگار از یاد‌ها برود پس همه ما وظیفه داریم قلب‌ها و دلهایمان به هم نزدیک گشته و یاد شهدا، سبک، سیره و مکتب شهدا را به نسل جدید و آینده آشنا بکنیم و این همان جهاد تبیین است.

دستجانی با تاکید بر اینکه نقش رزمندگان شهرستان ساوه در حماسه‌های دفاع مقدس بسیار چشمگیر و پررنگ است، ادامه داد: رزمندگان این شهرستان در عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و خوشبختانه کارنامه این دیار در دفاع مقدس قابل قبول است.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه پیروزی‌های دفاع مقدس در اوج تحریم‌ها و انسجام دشمنان برای مقابله با انقلاب تازه تاسیس اسلامی رقم خورد، افزود: رزمندگان ایران اسلامی با روحیه خداباوری و خودباوری در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و حماسه آفرین شدند.

سرهنگ دستجانی با اشاره به اینکه همه راهبرد‌های دشمنان در دروان جنگ تحمیلی با شکست سنگین مواجه شد، ادامه داد: این شکست‌های پی در پی دشمنان به برکت حضور آگاهانه دلیرمردان ایرانی در جبهه‌های حق علیه باطل بود که با ایمان به خدا در این عرصه حضور یافته و گوش به فرمان ولایت حماسه آفریدند.
در این مراسم باشکوه سردار احمدیان به روایتگری دوران طلایی دفاع مقدس پرداختند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار