خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات فوتسال کارخانجات غرب تبریز

تبریز- مسابقات فوتسال کارخانجات صنعتی غرب تبریز به همت حوزه یک بسیج کارگری الحدید و هماهنگی پایگاه های مقاومت این کارخانجات در دو گروه پنج تیمی شهید باکری و شهید سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۸۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گروه تیمی شهید سلیمانی شامل شرکت های ماشین سازی، خدمات صنعتی، طراحی سایپا، ریخته گری ماشین سازی و موتوژن و گروه تیمی شهید باکری، شامل شرکت های ایدم پتروشیمی ،چرخشگر،موتورسازان و آهنگری تراکتورسازی  بودند که از گروه شهید سلیمانی تیم های موتوژن و ماشین سازی و از گروه شهیدباکری دو تیم موتورسازان و آهنگری به دور نیمه نهایی راه یافتند.

در ادامه این رقابت ها پس از بازی های ضربدری دو تیم موتورسازان و موتوژن به بازی های فینال راه یافتند و تیم های ماشین سازی و آهنگری تراکتورسازی راهی بازی رده بندی شدند.

در بازی های رده بندی، تیم ماشین سازی سوم و تیم آهنگری  مقام چهارم را کسب کرد.

در بازی فینال جهت کسب مقام قهرمانی نیز تیم بسیج شرکت موتوژن مقام اول و تیم بسیج شرکت موتورسازان مقام دوم، تیم بسیج شرکت ماشین سازی مقام سوم و تیم بسیج شرکت آهنگری تراکتورسازی، مقام چهارم راکسب کردند.

حسین پوراسماعیل؛ فرمانده سپاه امامت تبریز هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و افزایش روحیه دوستی و مودت و کار گروهی و رقابت سالم عنوان و از زحمات حوزه یک بسیج کارگری الحدید و مدیریت و بسیج شرکت موتوژن بخاطر همکاری های صمیمانه قدردانی کرد.

در اختتامیه این مسابقات، جوایز تیم های برتر با حضور فرمانده سپاه امامت و مدیران عامل شرکت های موتوژن و ماشین سازی و زینالیان فرمانده بسیج کارگری به نمایندگان تیم های موتوژن،  موتورسازان تراکتورسازی و ماشین سازی و آهنگری اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار