خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

هنرنمایی فرزندان سپاه در شمالغرب، امنیت آفرین است

سردار آتانی ضمن تقدیر از تلاش رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین، هنرنمایی آنها در دفاع از مرزهای میهن اسلامی را امنیت آفرین خواند.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۲۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام دهه آخر ماه صفر و عزای پیامبر(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و گرامیداشت مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس و جبهه مقاومت به خصوص حاج قاسم و ابومهدی و شهیدان تیپ ۸۲ بیان کرد: این دیدار جهت عرض خداقوت به شما رزمندگان عزیز در جبهه ها و مناطق مرزی عملیاتی شمالغرب جهت مقابله با هر گروه و شخصی است که بخواهد در امنیت کشور ذره ای اخلال ایجاد نماید.

وی گفت: البته باید برنامه‌ای در خور شأن زحمات شما رزمندگان دلیر تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) در اجتماع عظیم مسئولین و مردم برگزار شود تا همگان بدانند امنیت و آسایش انها، محصول زحمات و مجاهدت های شما عزیزان در گرما و سرمای طاقت‌فرسای مناطق مرزی شمالغرب است که الحق قدردان اصلی این هنرنمایی الهی شما خداوند متعال است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ اظهار کرد: مجاهدت شما رزمندگان در ماموریت شمال غرب باید به عنوان یک گنجینه در تاریخ استان قزوین ثبت شود. مجاهدانی که به اذعان فرماندهان عالی رتبه نزسا و قرارگاه حمزه کم‌نظیر و فوق‌العاده بوده است.

سردار آتانی عنوان کرد: قطعا این خادم شما در سپاه استان به عملکرد و نیروی خارق العاده و سابقه شما در مرزهای کشور عزیزمان و در دفاع از حرم واقف و به آن ایمان دارم و همیشه با حضور تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به امنیت این مناطق اطمینان خاطر داریم. به ویژه که فرمانده مجاهد، سرهنگ افروزی که مدال جانبازی به سینه دارد این تیپ را مدیریت می کند.

سردار آتانی در پایان گفت: دستاورد سی ماهه خود را در شمال غرب به جامعه عرضه کنید و با حضور فعال خود در اجتماع، امنیت را برای مردم بازگو و تبیین کنید و رزم خود و دیگر رزمندگان را در گرما و سرمای طاقت فرسا برای مردم عزیز بیان کنید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها