طی پیامی از سوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و نمودی از شجاعت، دلاوری و ایثار غیور مردان است

اینجانب به نمایندگی دستگاه قضایی استان مرکزی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشته و ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام این نیرو مجاهدتهای ایثارگران نیروی انتظامی تقدیر می نمایم.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۱۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و نمودی از شجاعت، دلاوری و ایثار غیور مردان استبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی همزمان با فرارسیدن هفته ناجا پیامی را صادر کرد متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.   مقام معظم رهبری (ادام الله ظله)

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی برخاسته از مردم، همواره نمودی از شجاعت، دلاوری و ایثار غیور مردان و شیر زنانی بوده که نقش برجسته‌ای در تأمین آرامش و امنیت عمومی کشور ایفا می‌کنند.

تلاش‌های مستمر و مؤثر این نیرو برای مقابله قاطعانه با چالش‌ها و معضلات مختلف از تهدیدات مرزی تا فسادهای اخلاقی، اقتصادی و… در جامعه، از یک سو و توجه جدی به اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی از سوی دیگر، سبب شده‌است نیروی انتظامی، جایگاه شایسته‌ای را در افکار عمومی کسب و مردم فهیم ما به منزله امین خود به آن بنگرند و با انگیزه‌ای قوی، در برقراری امنیت پایدار جامعه، مشارکت نمایند.

بی شک حاصل تلاش های مشترک و شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی، برقراری امنیت توسعه یافته و پایدار است و امروز نتیجه این فداکاری ها و ایثارگری ها از دید امت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی پوشیده نیست.

اینجانب به نمایندگی دستگاه قضایی استان مرکزی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشته و ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام این نیرو و تقدیر از مجاهدتهای ایثارگران نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته ناجا (۱۷ لغایت ۲۳ مهرماه ) را به دلاوران عرصه ی امنیت و انضباط اجتماعی، فرماندهان، افسران و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی و نیز یگان حفاظت قوه قضائیه در سراسر کشور و به ویژه استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم اعتماد، سلامت، امنیت، پویایی و نشاط، حاصل فعالیت‌های جان بر کفان نیروی انتظامی باشد. عزت همگان را تحت رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندم.

 

سید عبدالمهدی موسوی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی

مهر ۱۴۰۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار