در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مهریز مطرح شد

انتظار فرج بعنوان افضل اعمال یک حالت قلبی و عملی است

حجت الاسلام اردکانی: انتظار فرج تنها یک حالت قلبی یا اعتقاد ذهنی نیست بلکه ارکانی دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا افضل اعمال که همان انتظار فرج است محقق شود.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۰۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  مهریز، حجت الاسلام اردکانی همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مهریز بیان داشت: انتظار فرج تنها یک حالت قلبی یا اعتقاد ذهنی نیست بلکه ارکانی دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا افضل اعمال که همان انتظار فرج است محقق شود.
وی افزود: راضی نبودن به وضع موجود یکی از ارکان انتظار است که اگر ما امام را خوب بشناسیم و از زیبایی‌های دوران حکومت امام عصر (عج) آگاه باشیم احساس نیاز به او و سختی زندگی بدون او در ما ایجاد می‌شود و ما را به ندبه به درگاه الهی فرا می‌خواند.
این کارشناس مذهبی اعتقاد به وعده‌های الهی را از دیگر ارکان انتظار دانست و تصریح نمود: پیروزی نهایی حق بر باطل و ظهور حضرت حجت (ع) و حکومت جهانی صالحان وعده تخلف ناپذیر خداست و اعتقاد به این وعده رکن مهم انتظار است.
حجت الاسلام اردکانی همچنین تلاش برای تحقق وعده الهی را از ارکان انتظار برشمرد و اظهار داشت: اگر چه وعده خداوند حق است، اما این وعده بدست بندگانی که اهل جهاد و تلاش باشند محقق خواهد شد و تلاش برای زمینه سازی ظهور از ارکان انتظار به شمار می‌رود.

ارسال نظرات