اعزام نماینده ویژه معاون رئیس‌جمهور به یاسوج جهت پیگیری خودسوزی فرزند شهید

 معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع موضوع خودسوزی فرزند شهید در یاسوج صادر و نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به کهگیلویه و بویراحمد اعزام کرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۹۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع موضوع خودسوزی فرزند شهید در یاسوج صادر و نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به کهگیلویه و بویراحمد اعزام کرد.

سعید حقیقی نماینده ویژه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در محل حادثه حضور خواهد یافت تا از نزدیک به بررسی روند موضوع خودسوزی یک فرزند شهید بپردازد.

***

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران این استان پرداخت.

سید منصور موسوی در این خصوص گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به امور ایثارگران استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را طی نامه ای به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران در مر حله اول با مراجعه به  حوزه معاونت تعاون مشکلات ایشان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت  .
ایشان برای بار اول با حضور در پشت بام ساختمان بنیاد تهدیدبه خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران بنیاد و مشاوره های لازم  از بروز آسیب‌  جلوگیری می‌شود و سپس با حضور ایشان و اعضای کمیته موارد خاص (کمیته بحران )صورتجلسه ای به منظور حل مشکلات ایشان تدوین  گردید، و  اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران  با هدایت حراست بنیاد بدرقه گردید، نامبرده بعد از چند دقیقه مجددآ در بیرون از فضای بنیاد شهید وجلو درب اصلی بنیاد اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این شخص ایثارگر به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی وی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار