رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان:

هفته وحدی باید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی باشد

زاهدان/ حجت الاسلام خیور گفت: در جامعه امروزی نیاز است که اختلاف به سمت برادری و برابری و همسان سازی جامعه اسلامی سوق داده شود و در این هفته باید زمینه ساز ظهور باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۱۷
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار بسی از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت مراسم جنشنی ویژه خواهران بسیجی مداح در مسجد حضرت ابلفظرئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان در برنامه‌ای که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت محمد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) زاهدان برگزار شد .

حجت الاسلام علی خیور در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: یکی از چالش های اساسی و اصلی که در زندگی فردی و اجتماعی ما وجود دارد وجود اختلافات های فردی و اجتماعی است.

وی افزود: مادران به عنوان افراد تاثیرگذار که نقش تاثیرگذاری در مدیریت خانواده و تربیت فرزندانرا  برعهده دارند باید با تقویت نقاط مشترک و ایجاد همدلی اختلافات در بین اعضای خانواده را از بین ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان با اشاره به این مطلب که در جامعه بشری اختلاف وجود دارد اما اختلافات نباید مانع از همدلی و همراهی مردم شود ادامه داد: ما باید اختلافات را کنار بگذاریم و با داشتن نکات مشرک در جامعه به سوی پیشرفت و سعادت گام برداریم.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در جامعه بشری همه آدم‌ها با یکدیگر اختلاف دارند اما وجود همدلی و محبت سبب می شود که  اختلافات را کنار بگذاریم و با برادری، برابری و اخوت در جامعه رندگی کنیم این خود رمز پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام خیور با تاکید بر این مطلب که اگر وحدت و همدلی در بین خانواده ها باشد اختلافات از بین می رود، ادامه داد: اختلاف یا تهدید است یا فرصت که در برخی جاها  می توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در جامعه امروزی نیاز است که اختلاف به سمت برادری و برابری و همسان سازی جامعه اسلامی سوق داده شود و در این هفته باید زمینه ساز ظهور باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار