استاندار اردبیل:

کوتاهی مسئولان و بانک‌ها درباره تولید و اشتغال پذیرفتی نیست

مسئولان باید در خدمت رونق تولید و اشتغال باشند و در این خصوص کوتاهی از سوی هیچ مدیر و بانکی پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۲۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

 

کوتاهی مسئولان و بانک‌ها درباره تولید و اشتغال پذیرفتی نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدحامد عاملی، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل، با بیان اینکه کوتاهی مسؤولان و بانک‌ها درباره تولید و اشتغال پذیرفتی نیست، اظهار داشت: مسئولان باید در خدمت رونق تولید و اشتغال باشند و در این خصوص کوتاهی از سوی هیچ مدیر و بانکی پذیرفتنی نیست.

وی افزود: اصلاح فرایندها در حمایت از واحدهای تولیدی برای رونق تولید و اشتغال از سوی بانک ها و دستگاههای اجرایی لازم بوده و بانک‌ها باید در راستای کاهش مشکلات بخش تولید وارد میدان شده و با تعصب خدمت به مردم و ایجاد اشتغال به‌صورت ویژه برای حرکت چرخ‌های تولید اقدام کنند.

استاندار اردبیل گفت: تزریق نقدینگی حتی به میزان اندک به حوزه تولید باعث رشد و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بوده و ضروری است بانک‌ها در تسهیل روند سرمایه‌گذاری همکاری بیشتری داشته باشند.

 عاملی با بیان اینکه باید از برخی بروکراسی‌های زاید و دست‌وپاگیر در جریان فعال‌سازی واحدهای راکد از سوی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرهیز شود، ابراز داشت: در صورت بروز تخلف از سوی بخش‌های تولید و سرمایه‌گذاری، قبل از ورود به حوزه قضایی در کمیته‌های تخصصی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری، همواره به نفع مردم و اشتغال حرکت کرده و از طولانی شدن روند فعال‌سازی واحدهای راکد جلوگیری کنیم، تصریح کرد: جلوگیری از تخریب اراضی و نظارت دقیق قبل از اقدام را مورد تاکید است؛ در گذشته با بی‌توجهی به حراست از اراضی کشاورزی برخی ساخت‌وسازها انجام گرفته که این موضوع باید قبل از وقوع مورد پیگرد باشد تا عواقب و خسارت‌های بعدی آن که تخریب است، متوجه مردم نشود.

ارسال نظرات