نشست مودت با حضورسردار کرمی در مهرستان برگزار شد

مهرستان/ نشست مودت با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور سران طوایف،ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و اهل سنت،متنفذین،در شهرستان مهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۷۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، نشست مودت با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور،سرادر ظریفی فرمانده قرارگاه شهید سجاد،سرهنگ نکویی فرمانده سپاه مهرستان،سرهنگ مالدار فرمانده سپاه سراوان،سرهنگ رحیمی فرمانده سپاه سیب سوران،سران طوایف،امامین جمعه و جماعات اهل تشیع و اهل سنت،متنفذین،در شهرستان مهرستان برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در حاشیه این مراسم گفت؛علما معتمدین و سران طوایف در ایجاد وحدت بین مذاهب نقش بسزایی دارند و خدارو شاکریم که این همبستگی در سطح شهرستان به خوبی حاکم است.

وی افزود: اسلام دین برادری و برابری است و تاکیدات زیادی برای نقش آفرینی وحدت و مودت علما و روحانیون اهل تشيع و تسنن بین جهان اسلام داشته و این مهم به خوبی در سطح شهرستان اجرا شده است

حسین نکویی فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد؛مردم شیعه و سنی بدون تفرقه قومی،دینی و مذهبی برادرانه در کنار هم زندگی می کنند و منشأ این،از خیر و برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی و منادیان وحدت که همان علما هستند می باشد.

وی در پایان از نقش آفرینی منادیان وحدت،علما،روحانیون اهل تشيع و تسنن،سران طوایف و مردم وحدت آفرین مهرستان،جهت فراهم نمودن اتحاد و همبستگی و ایجاد امنیت و نقش بر آب کردن نقشه های شوم دشمنان و تفرقه اندازان تشکر نمود و مردم را به وحدت روز افزون دعوت کرد.

ارسال نظرات