برگزاری مراسم عمامه گذاری در حوزه علمیه باقرالعلوم (ع)

مراسم عمامه گذاری در حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) با حضور آیت الله سید علی اصغر مجد هاشمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۹۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم عمامه گذاری در حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) با حضور آیت الله مجد هاشمی و جمعی از روحانیون تهران و «طلبه بسیجی، حجت الاسلام سید محمد صادق میرمحمدی و تعدادی از ائمه جماعات مساجد تهران برگزار شد.
 
آیت الله «سید علی اصغر مجد هاشمی» در این مراسم با گرامیداشت هفته وحدت و تلاش بسیجی وار روحانیون برای تقویت وحدت میان مسلمانان، گفت: باید سیره و منش پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت (ع) را در جامعه ترویج کنیم.
تولیت حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) افزود: طلاب بسیجی نقش مهمی در ترویج و تبلیغ و فرهنگ سازی سبک زندگی اهل بیت (ع) ایفا می کنند و با شیوه های رفتاری و عملی و البته با روحیه بسیجی و انقلابی، می توانند این رویکرد را در جامعه تبیین کنند.
این استاد خارج فقه و اصول با تاکید بر ضرورت گسترش سیره و منش پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) همواره در تربیت و پرورش طلاب از علمای دینی و اخلاقی بهره گرفته است و طلبه های ارزشمندی به عرصه دینی و مذهبی جامعه عرضه کرده است که همگی پیرو مقام معظم رهبری هستند.
وی افزود: حجت الاسلام سید محمدصادق میرمحمدی، که امروز مععم شدند و سایر طلاب باید روحیه ولایت پذیر داشته باشند و برای ترویج معارف قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ نیا نیز گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق میرمحمدی، از طلاب با انگیزه و اخلاق گرا هستند که امروز توسط حضرت آیت الله مجد هاشمی معمم شدند.
یادآور می شود، بسیجیان فعال مسجد و حوزه علمیه باقرالعلوم علیه الاسلام، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند و بر حسن اجرای آن نظارت کردند
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار