خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خراسان شمالی:

برگزاری یادواره شهدا برای نسل امروز ضرورت دارد/ امنیت امروز کشور به دلیل فداکاری شهداست

سردار فرجی گفت: برگزاری یادواره شهدا برای نسل امروز و دیروز یک نیاز است تا نسل امروز با شهدا آشنا شوند و نسل دیروز باری دیگر انرژی شهدا را کسب کنند.
کد خبر: ۹۳۸۶۲۸۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسماعیل فرجی صبح یک شنبه در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهید محمدزاده طی هفته وحدت در سایر شهرستانی استان برگزار شده بود و اکنون این مراسم در بجنورد با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: یادواره شهید مسیر و راه شهدا به ما را نشان می‌دهد لذا باید این گونه مراسم رونق یابد.

وی افزود: شهید محمدزاده، لقب علمدار شهدای خراسان شمالی را کسب کرده که این امر به دلیل فداکاری‌های ایشان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن است.

فرجی بیان داشت: این شهید برای نظام و انقلاب مجاهدت کرد و در این مسیر شبانه روز نداشت.

فرمانده سپاه خراسان شمالی امنیت امروز کشور را به دلیل فداکاری شهدا دانست و گفت: مسیر شهدا، مسیر خدمت به مردم و نظام بود.

وی افزود: شهدا به ما مسئولان درس‌های زیادی دادند لذا باید بدانیم اگر منصب و مقامی داریم، از خون شهدا گرفته‌ایم به همین خاطر این پست‌ها امانت است تا بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.

فرجی در انتها گفت: برگزاری یادواره شهدا برای نسل امروز و دیروز یک نیاز است تا نسل امروز با شهدا آشنا شوند و نسل دیروز باری دیگر انرژی شهدا را کسب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار