همکاری دوجانبه سپاه فتح و مرکز وکلای قوه قضاییه کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان در خصوص تعاملات و همکاری های دو جانبه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۲۵
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، کورش قنبری رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد امروز با سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان دیدار کرد.

دراین دیدار که درستاد فرماندهی سپاه فتح استان برگزار شد دو طرف پیرامون موضوعات مهم درحوزه ی همکاری های متقابل بحث وتبادل نظر کردند.

دراین جلسه ابتدا کورش قنبری رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از وضعیت مرکز در موضوع جذب، آموزش، تعداد وکلا، ظرفیت علمی و عملی مرکز در بحث کمک به ارگان ها وسازمان های دولتی و آحاد مردم ارائه کرد و در چند موضوع نیز مصوباتی توافق شد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تلاش های مجموعه سپاه پاسداران دربحث امنیت استانی،داخلی و منطقه ای تشکر و قدردانی نمودند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن خیرمقدم به رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان گفت؛ از خدمات مرکز وکلای استان در حوزه های مختلف استقبال می کنیم و سپاه فتح نیز آماده همکاری دو جانبه است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار