معاون استاندار:

همه دستگاه‌ها برای برگزاری کنگره سه هزار شهید ایلام پای کار باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان فقط مختص چند ارگان نیست و همه دستگاه ها باید کمک کنند، گفت: ۲۱ کمیته زیر مجموعه این کنگره با شور و اشتیاق خاص و برنامه ریزی منسجم در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۸۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد کرمی  در نشست هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید تا زمان برگزاری باشکوه این کنگره تمامی تلاش خود را بکار گیرند.

وی افزود: ۴۳ خدمت در تمامی بخش های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی در این کنگره به مردم استان ارایه می شود و همه مصوبات این کنگره باید اجرایی شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: برای برپا کردن غرفه های کنگره سه هزار شهید هر دستگاه اجرایی اهتمام داشته باشد و هماهنگی بین دستگاهی برای این مهم در دستور کار قرار گیرد.

کرمی تصریح کرد: حداقل ۳۰ غرفه برای نمایشگاه کنگره سه هزار شهید ایلام نیاز است و ۲ اصل آراستگی و زیبایی در ایجاد هر غرفه باید مورد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با قدردانی از مدیران نهادهای انقلابی علوی، ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) تاکید کرد: این نهاد در تمامی برنامه محرومیت زدایی استان پای کار بودند و در این کنگره نیز تمامی تلاش خود را بکار خواهند گرفت.

کنگره سه هزار شهید استان ایلام با ارائه ۴۳ خدمت نیمه اول آذر برگزار می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار