خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

تبلور استکبارستیزی از ۱۳ آبان شکل گرفت/ظهور انقلاب اسلامی، سرآغاز افول آمریکا

حجت الاسلام معبودی گفت: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و تقابل با جبهه کفر است. امروز اگر آموزه هایی بر علیه استکبار برجسته می شود به این دلیل است که تبلور آن از ۱۳ آبان شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۷۱
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

قزوین_حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به روز ۱۳ آبان ماه و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی بیان کرد: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و تقابل با جبهه کفر است. امروز اگر آموزه هایی بر علیه استکبار برجسته می شود به این دلیل است که تبلور آن در همین روز شکل گرفته است.

وی گفت: شکست های متعدد دشمن با تکیه بر مقاومت ملی، موجب شد تا دشمن با برنامه های پیچیده درصدد برآید تا روحیه مقاومت را درهم شکند که این نقشه شوم با تکیه بر ظرفیت مردمی نقش برآب شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به لگدمال شدن دوباره آمریکا توسط سپاه پاسداران اظهار کرد: هر روز هیمنه آمریکا شکسته شده و امروز در جریان سرقت دریایی نیروهای آمریکایی، ضربه های دیگری بر پیکره نیروی دریایی آمریکا توسط فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد شد و آنها گمان می کردند که ما در عرصه امنیت در مرزهای خاکی قوی هستیم و قادر نیستیم در مقابل دزدی دریایی آنها اقدامی نماییم. اما حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران نشان داد که در هر نقطه ای که اراده کنیم می توانیم قدرت پوشالی آمریکا را به جهانیان نمایان سازیم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سرآغاز شکستن همینه آمریکا بود عنوان کرد: در آن روزها که انقلاب اسلامی نوپا بود و امکانات کمی در دست داشتیم، با تسخیر لانه جاسوسی امریکا، طبیعتاً این دولت گمان می کرد می تواند ضرب شستی نشان دهد اما عنایت الهی و رهبری داهیانه امام راحل، عملیات آمریکایی ها را در طبس ناکام گذاشت.

وی افزود: شکستن استخوان های قدرت پوشالی آمریکا با شروع انقلاب اسلامی آغاز شده بود که ادامه این شکست با تسخیر لانه جاسوسی، جنگ تحمیلی و امروز در جریان قرار مفتضحانه نیروهای آمریکایی در برابر نیروهای سپاه پاسداران در سرقت دریایی برای جهانیان نمایان شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار