بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد به مناسبت ۱۳ آبان

در این بیانیه آمده است: در سیزدهم آبان ماه ثابت شد که با تکیه بر قدرت خداوند، می‌توان استعمار را به خاک مذلت افکند.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۱۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه صادر کرد.

متن بیاینه :

اوست آن خدایی که نخستین بار کسانی از اهل کتاب را که کافر بودند، ازخانه‌هایشان بیرون راند و شما نمی‌پنداشتید که بیرون روند. آن‌ها نیز می‌پنداشتند حصارهاشان را توان آن هست که در برابر خدا نگهدارشان باشد. خدا از سویی که گمانش را نمی‌کردند بر آن‌ها تاخت آورد و در دلشان وحشت افکند، چنان که خانه‌های خود را به دست خود و به دست مؤمنان خراب می‌کردند، پس‌ای اهل بصیرت، عبرت بگیرید.» سوره مبارکه حشر، آیه ۲.

سیزدهم آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.
سیزدهم آبان ماه روزی است که جوانه‌های سبز ایمان روییدند و دانش آموزان و دانشجویان مسلمان به نشانه اعتراض به حکومت، در دانشگاه تهران اجماع کردند و تاریخ شاهد خون به ناحق ریخته آنان شد. دانش آموزان انقلابی برخاستند تا نور گوهر دانش و دانش آموزی را در آئینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خود باختگی را از سیمای مدرسه نابود کنند. آنان برخاستند تا انقلاب ننشیند و فریاد کردند تا جهان، پیام انقلاب را بشنود. در سیزدهم آبان ماه ثابت شد که با تکیه بر قدرت خداوند، می‌توان استعمار را به خاک مذلت افکند. در سیزدهم آبان اثبات شده است که امنیت و آرامشی که ظالمان از مظلومان گرفته اند را می‌توان بازگرفت. حماسه سیزده آبان اثبات کرد که همه قدرت‌های به ظاهرعظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است. در سیزده آبان، مردم عدالت خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که درذهن عده‌ای کج اندیش و کوته فکر، به ظاهر استوار است، اما چون «کاهی» بیش نیست. در سیزدهم آبان، وحدت کلمه معنا شد و بار دیگر تکیه بر قدرت پر فروغ حق معنی گشت.

۱۳ آبان دهه ۵۰ افتخار است، لیکن موضوعی که مورد توجه است اقدام عجیب و احمقانه آمریکا درابان ۱۴۰۰ است؛ در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی با دزدی دریایی نفت ایران بهترین خدمت را به آرمان استکبار ستیزی و وحدت جوانان غیور ایران زمین نمود، تا آن‌هایی که خوی استکباری آمریکا را فراموش کرده بودند؛ یادشان بیاید و نسل جدیدی که کمتر از وحشی گری و گردن کلفتی اهریمن جهانی، آمریکا شنیده اند؛ به این امر واقف شوند.
درود بر غیور مردان انقلاب اسلامی که با این سیلی محکم یک بار دیگر اقتدار ایران و ایرانی را به آمریکایی‌ها گوشزد کردند و مهر تاییدی زدند به قرار داشتن آمریکا در مسیر افول از قدرت هژمونی خود.

در واقع ۱۳ آبان سرآغازی بر احیای هویت اصیل ایرانی برای مردمان کشورمان بود. ۱۳ ام آبان ماه آغاز تبیعد امام به بهانه خروش بر ماجرای هویت اصلی ایرانیست، غرشی بر صدای نازک آمریکایی‌ها در ماجرای کاپیتولاسیون و بی ارزش خواندن ملت ایران از سگ‌های امریکایی.
خوی آمریکای خبیث، خوی سلطه گری و برده داریست؛ خوی جنایت، چپاول و غارتگریست؛ آمریکا نقابی دارد، که همه این خو‌ها در زیر آن پنهان است، چه مبارک شد اقدام دلاور مردان در ماجرای نفت و نفت کش آبان ۱۴۰۰ پرده‌ها کنار رفت، نقاب‌ها برداشته شد و پلیدی‌ها روشن شد.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد، این فرخنده روز را گرامی داشته و به پاسداری از این روز به پا خواسته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار