تسلیم در برابر دشمن نسخه سعادت نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: زمانی که آمریکایی‌ها خاورمیانه را برای خود حیات خلوت کرده و ۷ بریلیون دلار هزینه گذاشته و سرمایه‌گذاری کردند، اما در نهایت مجبور به فرار شدند.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۳۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

فرار آمریکا از خاورمیانه ذلت و خواری او را به دنیا ثابت کرد‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم فیاضی پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع یو‌م‌الله 13 آبان‌ماه در مصلای اردبیل اظهار داشت: 13 آبان ماه سمبل استکبارستیزی ملت ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان و استکبار است که در قرآن نیز به آن تأکید شده و باید جواب برخی را که از بالا به ما نگاه می‌کنند را خیلی صریح و قاطع بدهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: تصرف ذهن‌ها و دل‌ها هدف اصلی جنگ است و فردی در این ارتباط موفق است که بتواند ذهن‌ها را تسخیر کند چرا که امپراطوری‌های رسانه‌ای شبانه‌روز درصدد پیاده‌سازی توطئه‌های خود هستند و بی‌تردید اسلام با جز تشکیل حاکمیت و تولید قدرت نمی‌تواند روی زمین ظاهر شود.

فیاضی تصریح کرد: کشور ایران اسلامی بدون ترس از هیچ مسئله‌ای در قدرت دفاعی به جایگاه والایی رسیده و مولفه علمی بالای جمهوری اسلامی ایران نیز نماد حاکمیت اسلام در کره زمین است که دنیا به این مهم رسیده و از طرفی اعمال فشارها با طراحی استراتژی‌ها در طول 42 سال گذشته به عنوان یک نماد مهم معرفی می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اکثر زوایای تهاجم دشمنان و استکبار جهانی توسط اسلام متوقف شده و طبق فرمایشات امام علی مبنی بر «عده‌ای احساس نکنند دشمن با ما کاری ندارد» نیاز است تا تدبیر و اندیشه و درایت مستمر را بیش از هر مسئله دیگری مورد توجه قرار دهیم.

فیاضی افزود: متأسفانه برخی می‌گویند تا چه زمانی شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم که این موضوع به معنی این است که آیا تمامی آیات قرآن را انکار می‌کنیم؟ که به این اندازه به کلمه قُتِلَ اشاره شده است.

تسلیم در برابر دشمن نسخه سعادت نیست

وی اظهار کرد: تسلیم در برابر دشمن نسخه سعادت نیست چرا که کفر با تمام قامت و ظرفیت آمد اما نتوانست هیچ غلطی کند و دشمنان و استکبار، بارها استراتژی‌های مختلفی انجام دادند و مطلقی را که دشمن در سر داشت توسط ایران اسلامی شکسته شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد:  آمریکا می‌گوید برتری مطلق، امنیت مطلق و آسیب‌پذیری مطلق برای من است که ملت ایران اسلامی آن را شکست داد و نشان داد که اگر مطلق بود از خاورمیانه به این شکل فرار نمی‌کرد.

فرار آمریکا از خاورمیانه ذلت و خواری او را به دنیا ثابت کرد

فیاضی بیان کرد: زمانی که آمریکایی‌ها خاورمیانه را برای خود حیات خلوت کرده و 7 بریلیون دلار هزینه گذاشته و سرمایه‌گذاری کردند، اما در نهایت مجبور به فرار شدند باید به درجه خفت و خواری خود پی می‌بردند.

وی اظهار کرد: امنیت مطلق امروز فرزندان غیور ایران اسلامی دست مریزاد می‌خواهد که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در این زمینه کاری بسیار ارزشمند انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: استراتژیست‌ آمریکایی‌ها حرفی زد و گفت وقتی آمریکا می‌خواست کلید جهت خود را به سمت  هر کشوری حرکت دهد، آن کشور سقوط خواهد کرد اما متضاد این موضوع توسط ایران اسلامی مشخص شد و این مسئله ابهت آمریکا را شکست.

فیاضی افزود: انقلاب اسلامی کاری کرده که آمریکایی‌ها به دنبال دزدی افتاده‌اند و گوش‌مالی بزرگی به دشمنان و آمریکایی‌هایی داد و در برابر دزدی دریایی که در ژن سیاستمداران آمریکایی است قدرت نظام را به دنیا نشان داد، چرا که ژن دزدی که در بین تمامی سیاستمداران آمریکایی دیده می‌شود،  نشان از خواری و ذلالت آن‌ها است.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه در اقدامی قدرتمندانه نه تنها نفت را برداشت بلکه بشکه نفت را نیز تسخیر کرد و با یک تیر 6 نشان زد که در این زمینه با اراده پروردگار عالم یک روز مانده به یوم‌الله 13 آبان و مقابله با استکبار جهانی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار زدیم و از طرفی نظامیان آمریکایی آن قدر تلاش کردند تا این کشتی را متوقف کنند اما سپاه کاری کرد که فوراً میدان را ترک کردند.

فیاضی افزود: دولت‌هایی که چشم به آمریکا دوخته‌اند ببینید که چه تودهنی بزرگی به آن‌ها زدیم چرا که وقتی دولتی با این همه ادعا از خانه خودش نتوانست یک کشتی را کنترل کند بی‌تردید چیزی در آستین نیز ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: تیم قدرت جمهوری اسلامی ایران قدرت تهاجمی خود را نشان داد که دشمنان نتوانند با صدای بلند با ما صحبت کنند و این قضیه از طرفی قدرت نظام آمریکایی را تحقیر کرد و تمامی کشورهای شرقی به ایران نزدیک شدند.

فیاضی افزود: دشمنان نمی‌توانند یک قدم بر ضد جمهوری اسلامی بردارند ولی به هر حال نیاز است تا ما آگاه و هوشیار باشیم و باید متوجه باشیم که در برابر ابر قدرت ایستاده‌ایم و مواجهه با استبداد و استکبار با هنر مقام معظم انقلاب ایران اسلامی رقم خورده است.

وی بیان کرد: آگاه‌سازی مردم یران اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی دنیا را به یک حرکت بزرگ وا می‌دارد و تحقق مردم سالاری دینی را به دنیا نشان خواهد داد که در این راستا سه کار خیلی بزرگ انجام داده‌ایم، شاه استکبار را شکستیم، دندان استکبار را کشیدیم و آن‌ها را به ذلت کشاندیم و دشمنان را از خاورمیانه خارج کرده‌ایم که این مهم نشات گرفته از تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: دشمنان انقلاب این را بدانند،‌با تمام قدرت در برابر زیاده‌خواهی ایستاده‌ایم و به مسئولان نظام نیز می‌گوییم دولت انقلابی و جهادی ما در جاهایی که برخی برای خود کسر شان می‌دانستند حضور می‌یابد و ما به همچنین دولتی نیازمندیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم، حل معیشت و گرفتاری‌های مردم و رفع مشکلات اقتصادی است که با تمام توان به گوش دشمنان می‌رسانیم که اگر می‌گویند آمریکا شیطان بزرگ است با دستان گره کرده فریاد بزنند مرگ بر آمریکا.

ارسال نظرات