خبرهای داغ:

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس بخش جره و بالاده کازرون

زنگ استکبار ستیزی در مدارس بخش جره و بالاده کازرون نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۸۱
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، زنگ استکبار ستیزی در مدارس بخش جره و بالاده کازرون نواخته شد
فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع)بالاده کازرون گفت:زنگ استکبار ستیزی در مدارس بخش جره و بالاده کازرون نواخته شد.

سروان پاسدار محسن کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)بخش جره و بالاده از شهرستان کازرون خبر داد:همزمان با فرا رسیدن 13آبان زنگ استکبار ستیزی در مدارس بخش جره و بالاده با حضور مسئولان بخش جره وبالاده در مدارس شهید این بخش به صدا در آمد.

وی ادامه داد:این مراسم با هماهنگی های برادر پاسدار یوسف گندمکار فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی بخش جره و بالاده و با حضور ریاست آموزش و پرورش، امام جمعه محترم بخش، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و جمعی از مربیان طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد و ریاست آموزش و پروش به مناسبت این ایام از رشادت های دانش آموز ۱۳ ساله همچنین تسخیر لانه جاسوسی سخنانی را ایرادنمود.

فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع)تصریح نمود: همزمان با گرامی داشت 13آبان و هفته بسیج دانش آموزی با هماهنگی حوزه بسیج دانش آموزی بخش جره و بالاده بیانیه مشترک شورای هماهنگی بسیج دانش آموزی توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابونصری امام جمعه بخش جره وبالاده ضمن گرامیداشت روز 13آبان و هفته بسیج دانش آموزی به وقایع تاریخی پیش آمده در آن سال ها و دلیل نامگذاری این روز اشاره کرده و یادآور شد: نوجوانان و جوانان دانش آموز در ترغیب به شناخت دنیای پیرامون خود وادامه دهنده راه شهدا بصیرت داشته باشند.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان بخش جره و بالاده از دانش آموزان بسیجی برتر بخش با اهدای جوایز تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار