خبرهای داغ:
سخنران راهپیمایی 13 آبان گلپایگان:

برائت از طاغوت و مشرکین جزء ارکان انقلاب است.

حجت الاسلام عبدالمنافی در مراسم پایانی راهپیمایی 13آبان،برائت از طاغوت را رکن انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۳۸۸۵۲۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، حجت الاسلام احمد عبدالمنافی در مراسم پایان راهپیمایی روز 13آبان گلپايگان در صحن امامزادگان هفده تن، با انتقاد از کمرنگ بودن برنامه برائت از مشرکان در مساجد گلپايگان متذکر شد: آیات  قرآن کریم بر تبری از طاغوت پس از اطاعت خداوند تاکید دارد و امام صادق علیه السلام، دین را حب و بغض معرفی می کند و شیعه ای که از دشمنان اهل بیت علیه السلام برائت نمی جوید، شیعه نمی داند.

استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری غربت شیعه در عربستان و نماز های بی روح و ساکت در آن کشور، بیان کرد: عبارت «مرگ بر آمریکا» در بسیاری از کشورها جرم است ولی وقتی در کشوری قرار داریم که نیروهای امنیتی آن، حامی شیعه است و پدران ما برای آن خون دادند و هم اکنون بر سفره حاضر انقلاب نشستیم از این رو به ترویج کامل توحید همراه با برائت از طاغوت پرداخت.

کارشناس مسائل سیاسی برائت از مشرکین و  برائت از طاغوت را رکن انقلاب دانست.

وی به پیام مرحوم آیت الله محمد رضا گلپایگانی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: مرحوم آیت الله گلپايگانی احیای اسلام را با مجاهدت و رهبری امام خمینی(ره) معرفی می کند و نشان می دهد که احیای اسلام، احیای یک دین فردی نبود بلکه همزمان سبب احیای مسائل اجتماعی و ظلم ستیزی شد.

کارشناس مسائل سیاسی سه حرکت امام خمینی (ره)‌  را عامل اصلی موفقیت انقلاب اسلامی دانست و تشریح کرد: امام خمینی (ره) همانند صدر اسلام، همه نیروها و افراد جامعه را برای احیای اسلام بسیج کرد و خواستار حفظ بغض مقدس مردم پس از پذیرش قطعنامه شد و  رکن سوم،ملت ایران بود که به امام زمانشان لبیک گفتند و از وی حمایت کردند و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

 در پایان این مراسم از چهار خانواده ای که دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند که حداقل یکی از آنها دانش آموز بوده است، تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار