در شهرکرد برگزار شد؛

اقامه نماز بر پیکر مطهر مادر شهید حیدری

مادر شهید والامقام حشمت الله حیدری پس از سال‌ها دوری از فرزند، به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش ملحق شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۱۰
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم نماز بر پیکر مطهر فقیده سعیده "حاجیه خانم نساء رییسی" مادر شهید والامقام حشمت الله حیدری  توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری اقامه شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان در حاشیه این مراسم خاکسپاری این مادر شهید گفت: مادران شهدا برکات این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و فقدان آنها مایه تاثر و تاسف است و امیدواریم این مادران شهدا در پیشگاه الهی شفیع ما باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: خانواده های معظم شهدا همواره با تمام وجود از آرمان های والای انقلاب اسلامی پشتیبانی کردندو موجبات سرافرازی بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم کردند و با صبر و ایثار و استقامت خود اسوه و الگو هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: خانواده های معظم شهدا با تربیت فرزندانی ولایتمدار، مومن، با ایمان و شجاع در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی، با شجاعت و صلابت از اسلام ناب و انقلاب اسلامی، بدون هیچ چشم داشتی دفاع کردند.

ارسال نظرات