خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

انسجام و هم‌فکری ارتقا سطح توسعه استان را به همراه دارد

همدان-رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: انسجام در حرکت و هم‌فکری با ارکان مدیریتی نظام در استان، ارتقا سطح توسعه استان را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۸۷
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی مفتح در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تشکر از آقای آزادبخت و آرزوی توفیق برای آقای باب الحوائجی اظهار داشت: فعالیت و تلاش برای توسعه استان اولویت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه اتخاذ تصمیم در مورد انتخاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با هم‌فکری و تعاملات مطلوب استاندار با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت، گفت: استان همدان با وجود ۱۰ شهرستان و شرایط آب و هوای مختلف شرایط رشد و ترقی خوبی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه شرایط بالقوه‌ای که در استان وجود دارد باید به بالفعل تبدیل شود، عنوان کرد: یکی از ابزارهای این کار انتخاب مسئولین در سمت‌های اجرایی است.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان دارای استعدادهای فراوانی است و در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی و ... قابلیت رشد بالایی دارد، ابراز داشت: مدیریت جدید معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان می‌تواند با همکاری و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولت در راستای توسعه استان گام بردارد.

مفتح با اشاره به اینکه با انتخاب معاونت جدید بستر خوبی برای رشد و توسعه استان فراهم خواهد شد، عنوان کرد: بدون شک انسجام در حرکت و هم‌فکری با ارکان مدیریتی نظام در استان، ارتقا سطح توسعه استان را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی شرایط مطلوب در کشور و استان نیست که به همت‌های شبانه‌روزی رئیس جمهور و با همکاری وزرا و استانداران شرایط مطلوبی برای کشور اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات