فرمانده سپاه چالوس:

بسیج میاندار خدمت در همه عرصه‌ها است/ اجرای ۲۵۰ برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه چالوس از اجرای ۲۵۰ برنامه در هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۴۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

بسیج میاندار خدمت در همه عرصه‌ها است/ اجرای 250 برنامه در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس، سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده ناحیه مقاومت چالوس  عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای ۲۵۰ برنامه در هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج شهرستان خبر داد و گفت:تبلیغات محیطی و فضا سازی میدانی با شعار محوری بسیج پاره تن مردم در سطح شهرستان در حال انجام است.

سرهنگ داغمه چی  با اشاره به شروع برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان، افزود: در اولین روز هفته دیدار با امام جمعه چالوس و هچیرود، تجدید بیعت با شهدا، رژه موتوری در سطح شهرستان، مسابقات ورزشی از برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه چالوس به چند پروژه اقتصادی و مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح گلخانه، خانه‌های محروم، بازارچه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های اقتصادی و مقاومتی می‌باشد.

بسیج میاندار خدمت در همه عرصه‌ها است/ اجرای 250 برنامه در هفته بسیج
سرهنگ داغمه چی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه، میز خدمت، اعزام مربیان سیاسی، نشست‌های بصیرتی، همایش روشنگری برنامه‌های ک تا بخوانی در فضای مجازی، مسابقات در فضای مجازی، تجلیل از کادر درمان شهرستان و بسیجیان فعال، پیاده روی خانوادگی، میقات صالحین در ستاد نماز جمعه، یادواره شهدا و آبروی محله از دیگر برنامه‌های هفته بسبج د شهرستان چالوس می‌باشد و همچنین رزمایش سراسری اقتدار بسیج همزمان در سراسر کشور در چالوس هم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه چالوس در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه انشالله بتوانیم در هفته بسیج یادآور ایثارگری‌های همه بسیجیان در دوران دفاع مقدس و امروز که در همه عرصه‌ها فعالیت دارند باشیم، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان ما از قشر مختلف در بسیج احساس حیات و نشاط می‌کنند.

سرهنگ داغمه چی  با یادآوری این مطلب در اوایل انقلاب جوانان از سراسر کشور به عنوان بسیجی وارد جنگ شدند افزود: رشادت و بعد معنوی و اخلاقی بسیجیان در دوران دفاع مقدس برای جوانان امروز الگو است.

فرمانده سپاه چالوس تصریح کرد:بسیج بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف از جمله اشتغال، اجتماعی، فرهنگی مثمر ثمر بوده است

بسیج میاندار خدمت در همه عرصه‌ها است/ اجرای 250 برنامه در هفته بسیج
سرهنگ داغمه چی با تاکید بر اینکه بسیجیان در دوران کرونا در همه مکان‌ها از جمله شهر و روستا فعالیت می‌کردند افزود: بسیجیان شهرستان چالوس حتی در دورترین نقطه نقش خود را به خوبی ایفا کردند

فرمانده سپاه چالوس به اشاره به حوادث آتش سوزی و سیل در هفته گذشته تصریح کرد: بسیجیان در اولین فرصت در مکان مورد نظر حضور پیدا کرده و با تمام وجود برای حفظ و امنیت و عبور خودرو‌ها اقدامات لازم را انجام داده و نیز برای سیل به دلیل آبگرفتگی شدید در سطح شهر با اولویت در کنار نیرو‌های شهرداری خدمات لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار