فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان خبر داد؛

اجرای 65 برنامه در هفته مبارک بسیج

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان گفت: همزمان هفته مبارک بسیج بیش از65 برنامه در سطح ناحیه،حوزه و پایگاه عشایری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۲۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با تبریک هفته مبارک بسیج گفت: با استعانت از درگاه الهی در هفته بسیج بیش از 6۵ برنامه با محوریت محرومیت زدایی،بصیرت افزایی،خدمات رسانی و برنامه های بومی و محلی و ورزشی در سطح رده های مناطق عشایری استان برگزار خواهند شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی، به حضور همه ی جانیه ی بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: بسیج از بدو تأسیس تا به امروز درعرصه های مختلف انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت، خدمات بسیار ارزشمندی را  انجام داده است.

وی در ادامه گفت: هر جا کشور با مشکل و یا چالشی مواجه شده، بسیجیان سلحشور خودجوش درخط مقدم مقابله با آن مشکل حضور پیدا می کنند.

سرهنگ ایزدی تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود با عشق به اسلام ناب و  انقلاب اسلامی خدمت می کند، در این زمینه مردم ولایتمدار شاهد همراهی بسیجیان با کادر درمان در پیشگیری از شیوع کرونا، کمک مومنانه، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان در مناطق زلزله زده بودند و نقش پررنگ و تأثیر گذاری لشکر مخلص خدا را دیدند.

فرمانده ناحیه بسیج عشایری سپاه استان، به نوع برنامه ها اشاره کردو افزود: نگاه در انجام برنامه های اجرایی در هفته ی مبارک بسیج،بیشتر به سوی قشر جوان جامعه هدف بوده و میدان دادن به جوانان انقلابی و پای کار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار