پیام تبریک 4 نماینده مجلس، به مناسبت هفته بسیج

تعدادی از نمایندگان خانه ملت با تبریک هفته بسیج اعلام کردند: بسیج بر گرفته از آرمان های والای امام و رهبری است.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۳۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۳

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای هفته بسیج را تبریک گفتند و همچنین تفکر بسیجی را تنها پیشرفت و آبادانی کشور برشمردند.

"شهریار حیدری"، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در پیامی با بیان اینکه،حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، شاکله تفکر بسیج است گفت: براین اساس تولید قدرت، فرهنگ و تمدن برای انقلاب اسلامی در گرو این تفکر است.

اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «بسیج شالوده اراده جمعی ملت ایران در مقابله با استکبارستیزی است. ‎تفکر بسیجی تلاش برای ایرانی آباد و آزاد در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌باشد. ‎هفته بسیج بر همه ‎بسیجیان فرخنده باد.»

علی نیکزاد ثمرین، نائیب رئیس مجلس و نماینده مردم اردبیل در این زمینه در توییتر، نوشت:«بسیج تنها مکتب ماندگار امام خمینی (ره)؛ مکتبی که در بستر انقلاب شکل گرفت و بعد از ۴۲ سال به تکامل یافته‌ترین دستاورد این انقلاب شکوهمند مبدل شده است. هفته بسیج بر ملت بسیجی و همیشه استوار ایران اسلامی مبارک باد.»

علیرضاور ناصری، نماینده مردم مسجد سلیمان در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:« هدف نهایی تفکر بسیجی در تقابل با نظام سلطه تداوم استقلال و عزتمندی ایران است.

او افزود: بسیج همسو با روند سازندگی کشور در عرصه جنگ نرم و تقابل با صحنه آرایی های جدید دشمن هم به موفقیت های عظیمی دست یافته و به عنوان نیروی کارآمد ملت ایران با تاسی به ولایت فقیه جهت صیانت از آرمان های انقلاب و مصالح ملی سلوک الهی خود را می پیماید.

ناصری همچنین تاکید کرد: ضروری است روند تسری زمینه های گرایش و باورپذیری تفکر بسیجی در نسل نوظهور ایران در قالب برنامه های مدون فرهنگی توسعه یابد.»

انتهای پیام//

ارسال نظرات