همایش طلیعه حضور ویژه بانوان طلبه جدید الورود مدارس علمیه رودان و میناب برگزار شد

همایش طلیعه حضور ویژه بانوان طلبه جدید الورود مدرسه علمیه نرجسیه (س) رودان و مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب در امامزاده شاه قطب الدین حیدر شهرستان رودان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۶۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه (س) رودان ضمن خیر مقدم و تبریک به طلبه های جدیدالوورد گفت: همایش طلیعه حضور طلبه جدید الورود سال تحصیلی (1400-1401) با حضور کادر و اساتید مدرسه علمیه نرجسیه(س) شهرستان های رودان و میناب و با سخنرانی مومنی گلشن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عاطفه انصاری افزود: قدم گذاشتن در مکتب خانه اهل بیت(ع) از عنایت و توجهات ویژه اهل بیت(ع) است.
وی بیان داشت: این همایش هر ساله برای طلبه های جدید الورود در سطح مدر سه های علمیه هرمزگان برگزار می شود و امسال با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
این استاد حوزه تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، تقویت انگیزه در طلبه های جدید الورود، آمادگی برای ورود به مدرسه های علمیه و آشنایی آن‌ها با اهداف و رسالت بانوان، نقش آفرینی در تقویت و ترویج ارزش های اسلامی و انتظارات جامعه از بانوان است.
وی در پایان با اینکه طلیعه حضور امسال علاوه بر اینکه یک سفر انگیزشی و معنوی برای طلبه های جدید الورود بود، خاطرنشان کرد: طلبه ها بعد از حضور در جلسه طلیعه حضور و اقامه نماز  برای تفریح با اساتید به باغ رفته تا سفر به یادماندنی داشته باشند.

ارسال نظرات