دبیر ستاد برگزاری مکتب انقلاب اسلامی؛

روش شناسی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمین علی ثقفی گفت: در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی، نشست‌های تخصصی حول محور اندیشه های مقام معظم رهبری و روش شناسی رهبر فرزانه انقلاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۵۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
روش شناسی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین علی ثقفی طی سخنانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، گفت: موضوع این هفته تبیین هدایت گری رهبری است، بر پایه آن ما شاهد آغاز هفته مکتب انقلاب اسلامی هستیم که پیرو سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۲ آذر سال ۷۹ بوده است.

وی گفت: کار ترویجی و پژوهشی حول بیانات رهبری شکل گرفته و در سطح مکتوب در نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی ارائه شده است.

مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در ادامه به اهم برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه با همکاری دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های مختلف، برگزاری ۵ نشست تخصصی، ۷ سخنرانی متناسب با نام‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی، پیش بینی برگزاری نمایشگاه ۱۲ آذر و رونمایی از نرم افزار مطابق با این موضوع از جمله برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ثقفی در ادامه به شعار هفته مکتب انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ۱۲ آذر مکتب انقلاب اسلامی و قانون اساسی، ۱۳ آذر مکتب انقلاب اسلامی و نظام انقلاب امام و امت، ۱۴ آذر مکتب انقلاب اسلامی و نظام سازی و نهاد سازی، ۱۵ آذر مکتب انقلاب اسلامی و هدایت گری رهبری و ۱۶ آذر مکتب انقلاب اسلامی و جوان پیشران، ۱۷ آذر مکتب انقلاب اسلامی و جهاد تبیین و خدمت عمومی و ۱۸ آذر مکتب انقلاب اسلامی و شایسته سالاری و عدالت خواهی نامگذاری شده شده است.

برگزاری نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی

نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی به منظور ارائه آثار مراکز حوزوی، دانشگاهی، نیرو‌های مسلح و پژوهشگران در تهران آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی ثقفی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی فعالیت خود را از امروز آغاز کرده و هدف ما نیز توجه نخبگان، خواص و مسئولان به بیانات مقام معظم رهبری بوده است.

مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نمایشگاه در ۳۰ غرفه به ارائه آثار مراکز حوزوی، دانشگاهی، نیرو‌های مسلح و پژوهشگران پرداخته است، افزود: آثار این نمایشگاه در قالب اندیشه رهبری به صورت کتاب ارائه شده و قرار است آثار نخبگان، خواص و مسئولان نیز به صورت کتاب ارائه شود.

حجت الاسلام و المسلمین ثقفی با بیان اینکه بازدید عموم از این نمایشگاه آزاد است تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی حول محور اندیشه مقام معظم رهبری و روش شناسی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار