به مناسبت هفته پژوهش؛

هفته استارتاپی البرز برگزار می شود

مدیر موسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز از برگزاری هفته استارتاپی البرز به مناسبت هفته پژوهش با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی کارخانه قند کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۹۹
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهندس حسین رجبی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نخبه پروری و اقدام پژوهش محور، اظهار داشت: مؤسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی کارخانه قند کرج به مناسبت هفته پژوهش، در راستای تکمیل زنجیره ی ایده تا ثروت و در جهت حمایت از نخبگان و صاحبان ایده و فناوری و طرح های نوآورانه هفته استارتاپی را در استان البرز برگزار می کند.

هفته استارتاپی البرز برگزار می شود

مدیر موسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز با بیان اینکه هفته استارتاپی البرز با 6 محور اصلی برگزار خواهد شد، افزود:قرآن و عترت، اینترنت اشیاء، صنعت پوشاک، صنایع غذایی، شیرین کننده ها و بیسکویت از محورهای این هفته است.

وی با بیان اینکه این رویداد با حضور سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در سطح ملی در استان البرز از تاریخ 27/9/1400لغایت03/10/1400 در مجموعه تالارهای شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود، اذعان داشت: مراسم افتتاحیه این رویداد 27آذر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن شهدا کانون شهید سبحانی اجرا خواهد شد.

 مهندس رجبی ضمن دعوت از همه آحاد جامعه خصوصا جوانان و نخبگان به حضور و مشارکت در این رویداد بزرگ، مهلت ارسال آثار و ایده ها به دبیرخانه رویداد تا 20 آذر ماه از طریق آدرس اینترنتی www.uast-ghand/event.com اعلام کرد.

مدیر موسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز در پایان عنوان کرد: با توجه به رسالت مؤسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج البرز و با همکاری بخش خصوصی طرح ها و ایده های برتر جهت تجاری سازی در این هفته استارت آپی حمایت خواهند شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار