خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین؛

زینب کبری (س)، نقطه امید اهل بیت (ع)/پرستاران مامن مردم در روزهای سخت هستند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در مسجد امام حسن عسگری(ع) ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س)،" روز پرستار" و تجلیل از پرستاران گفت: حضرت زینب کبری (س) تکیه گاه اهل بیت بود، اگر می خواهیم شعار مرگ بر آمریکا محقق شود به مردم خدمت کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۷۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

قزوین،به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم تجلیل از پرستاران که در مسجد امام حسن عسگری برگزار شد ضمن تبریک روز پرستار و میلاد فرخنده زینب کبری(س) بیان کرد: زینب کبری (س)نقطه امید، تسکین و آرامش است. او پرستار است. او در چه زمانهایی مایع آرامش بوده است که امروز جهان اسلام آرامش خود را مدیون تفکر این شیر زن تربیت یافته مکتب رسول الله است.

وی یادآور شد: زینب کبری (س)را فقط در کات یزید نبینید. او دختر امیر بیان و صاحب نهج‌البلاغه است. ایشان خیلی از زنان کوفه را تعلیم داده و امروز در هیچ کجای دنیا و حتی اهل سنت نامی از معاویه نیست اما نام ابا عبدالله الحسین( ع )در بین مسلمانان و آزادی‌‌خواهان جهان پر آوازه است.

رفیعی آتانی گفت: وعده دفاع از حرم حضرت زینب (س) را امام خمینی در سال ۱۳۶۰ به شهید احمد متوسلیان داد گفته بود که "راه قدس از کربلا می‌گذرد" و تا زمانی که ظلم و جور هست ماهستیم. میدان عمل برای تحقق این مهم برای ما فراهم شد. اینگونه میخواهند ملت به عرش نشسته ما را به انحراف بکشند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اذعان کرد: دشمن به قصد تخریب و نابودی آثار اهل بیت آمده بود و دوباره سر مردان مکتب عاشورا را به مسلخ برد و برید ولی ما نگذاشتیم کربلا دوباره تکرار شود. این اقتدار محبین اهل بیت است.

سردار رفیعی تصریح کرد: ما مفتخریم که محبان امیرالمومنین و شیعه جعفری هستیم. آمریکا قصد حذف بشاراسد از صحنه سیاسی حکومت سوریه و گماشتن دست‌نشانده خود به ریاست جمهوری سوریه را داشت. بشار اسد گفت کشور من دو پایتخت دارد. دمشق بعنوان پایتخت سیاسی و حلب پایتخت اقتصادی کشور سوریه و کسی حق دارد در مورد سوریه تصمیم بگیرد که پایش در زمین این کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما به اهانت کنندگان به زینب کبری (س) میدان عمل نخواهیم داد. آمریکایی‌ها با دستور شهید حاج قاسم سلیمانی از میدان جنوب حلب خارج شدند. سه ماه بعد از این واقعه و وعده‌‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت شهید حججی، آمریکا و داعش توسط شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه ای که او گفت از بوکمال خارج شدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در پایان بیان کرد: امروز، شعار مرگ بر آمریکا، خدمت بی منت به مردم عزیز است. امروز همه باید تمام ظرفیتهای خود را به کار بگیرند. خدمت به مردم یعنی مرگ بر آمریکا و با نشاط کردن مردم یعنی تحقیر و زبونی آمریکاست.

انتها پیام ۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار