خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

خدمت رسانی پرستاران عبادت الهی است

تبریز- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: پرستاران با تکریم و خدمت رسانی به جامعه در راستای بهبود بیماران، در حقیقت عبادت الهی به جای می‌آورند.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۹۴
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: پرستاران مسئولیت سنگینی به دوش دارند و محنت بیماران را تحمل می کنند.
وی ادامه داد: با توجه به مسئولیت اجتماعی پرستاران و پزشکان، این اقشار تلاشگر باید با وجود سختی های شغلشان، با کرامت و احترام با بیماران و مراجعان در مراکز درمانی و بهداشتی برخورد داشته باشند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: پزشکان و پرستاران همچنین باید در کنار تلاش برای بهبود بیماران، به آنان در جهت تسریع در روند بهبودی و درمان روحیه دهند.
خطیب جمعه مراغه گفت: پرستاران با صبر و بردباری در ایام کرونایی با به خطر انداختن سلامت خود و ایثار و فداکاری از آسایش خانواده های خود برای درمان بیماران گذشتند.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: آن حضرت با وجود محنت های بسیار، پرستاری نمونه و الگویی برای جامعه اسلامی بودند.
حجاسلام پورمحمدی با تبریک روز پرستار، از خداوند متعال رحمت الهی را برای پرستارانی که جان خود را در راه سلامت جامعه ایثار کردند، خواستار شد.
امام جمعه مراغه با اشاره به نقش روحانیت در صیانت از ارزش های اسلامی اضافه کرد: اگر امروز به ولایت اهل بیت (ع) اذعان داریم، همه به برکت تلاش های علمایی چون شهدای محراب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار