خدمت بي منت؛از افتخارات بسيجيان پايگاه شهيد شهرياري زنجان

زنجان- بسیج همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده و نقش بسیج همیشه تاثیرگذار است و باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل امروز به ویژه نوجوانان انتقال یابد که این امر بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۷۳
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛بسيج همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده و نقش بسیج همیشه تاثیرگذار است و باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل امروز به ویژه نوجوانان انتقال یابد که این امر بسیار مهم است.

 

خدمت بي منت؛از افتخارات بسيجيان پايگاه شهيد شهرياري زنجان

 

پایگاه شهید شهریاری زنجان، پایگاه نمونه استان زنجان بوده که اعضای فعال این پایگاه در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

 

 

سید محمد جعفری؛مسئول پایگاه برادران شهید دکتر مجید شهریاری مسجد نور الزهراء زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه پایگاه شهید دکتر مجید شهریاری مسجد نورالزهرا به عنوان پایگاه برادران موفق در ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج مستضعفین خوش درخشيد، اظهار داشت :این پایگاه در سال  ٩٧ و  در چهارمین جشنواره مالک اشتر بسیج مستضعفین به عنوان پایگاه برتر در استان زنجان نیز برگزیده شده بود. 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه طبق فرمایش شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه بهترین فرصت ها در بدترین تهدیدها ایجاد می‌شود، بیان کرد :وجود و شیوع بیماری کرونا علاوه بر رنج و عذاب برای همه  مردم جهان و کشور عزیزمان برای برخی مجموعه های فرهنگی و مذهبی  فرصت رشد ایجاد نموظ که پایگاه شهید دکتر مجید شهریاری مسجد نورالزهرا زنجان نیز از این قاعده  مستثنی نبود. 

 

 

 

 

جعفری با اشاره به اینکه  در ایام  کرونا  فعالیت های متفاوتی در پایگاه ها و مساجد دیده می شد، گفت :فعالیت ها  در ایام شیوع ویروس کرونا همانند کارکردهای دوران صدر اسلام بود که همه مردم برای رفع مشکلات هم نوعان خود پیش قدم شده و تلاش می کردند. 

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه همه مردم در این ایام کرونا فعالیت‌های مسجد را به عینه دیده اند، تصریح کرد:ضدعفونی  کردن خیابان‌ها، معابر و مکان های عمومی که به همت بسیجیان صورت می گرفت،نمونه اي از اين اقدامات بود.

 

 

 

جعفری با بیان اینکه به همت بسيجيان، گروه جهادی در پایگاه شهید دکتر مجید شهریاری نورالزهرا زنجان تشکیل شد، اظهار داشت :با توجه قرنطینه هایی که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گرفته می شد تصمیم گرفتیم فعالیت های فرهنگی خود را افزایش دهیم. 

 

 

 

مسئول پایگاه برادران شهید دکتر مجید شهریاری مسجد نور الزهراء زنجان با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط این گروه، عنوان کرد :برگزاری جشن های آپارتمانی، سرود، مولودی خوانی و نورافشانی که خوشبختانه مورد استقبال خانواده‌ ها قرار گرفت. 

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه هدف از اجرای این برنامه ها تربیت جوانان مومن انقلابی است، تاکید کرد : برای رسیدن به هدف مورد نظر دو گزینه مهم  تحصیل و ورزش باید مدنظر قرار بگیرد تا به اهداف والای خود برسیم. 

 

 

 

جعفری با بیان اینکه برای تحقق اهداف در سه بخش تحصیلی، علمی و ورزشی اقدامات خوبی در این پایگاه صورت گرفته است، گفت :برگزاری کلاس های تقویتی، اعتکاف علمی، کلاس های کنکور، خرید کتاب های تست کنکور و غیره که نمونه ای از فعالیت های صورت گرفته می باشد. 

 

 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد : برای نشست ها و جلساتی که برگزار می‌شود کتاب هایی در نظر گرفته شده است و سعی می شود نکته های اخلاقی ذکر و دوستان را به این سمت سوق دهیم. 

 

 

 

جعفری با اشاره به اینکه طبق پیگیری های صورت گرفته توانستیم مجوز باشگاه رزمی را کسب کنیم، اذعان کرد : این رشته ورزشی رزمی در طول هفته برگزار می‌شود و همچنین  برنامه فوتسال و فوتبال دستی نیز برگزار می گردد. 

 

 

وي با اشاره به درخشش اين پايگاه در ششمين جشنواره ملي مالك اشتر بسيج اذعان كرد:پایگاه شهید دکتر مجید شهریاری ناحیه زنجان سپاه انصارالمهدی(عج)به عنوان موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج برادر در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج شناخته شد.

 

 

مسئول پایگاه برادران شهید دکتر مجید شهریاری مسجد نورالزهرا زنجان با اشاره به دیگر برنامه های این پایگاه، عنوان کرد :ساخت دو باب واحد مسکونی در روستاهای سایان و نماور استان،ساخت و تکمیل دیوار مسجد، برگزاری دوره آموزش امداد و نجات، تعامل با ادارات برای حل مشکلات محله، رسیدن از مسجد محوری به محله محوری،اجراي طرح شهيد بهنام محمدي، برگزاری برخی برنامه ها در مزار شهدا، اجراي آبروی محله، هدایت شغلی و تحصیلی دانش آموزان، برگزاری جلسات مشاوره تربیتی ویژه خانواده ها، فعالیت در فضای مجازی، انتخابات، نشست های حضوری و غیر حضوری، ارتباط با ناجا در خصوص حل مشکلات محله، محرومیت زدایی، جلسات و هیئت های عزاداری هفتگی، مراسم زیارت عاشورا و دعای توسل و کمیل ازجمله برنامه‌های پایگاه برادران شهید دکتر مجید شهریاری مسجد نورالزهرا زنجان می باشد.

 

 

ارسال نظرات