خبرهای داغ:
توسط ناحیه امام سجاد(ع)قزوین صورت گرفت؛

تجلیل از پرستاران و برگزیدگان همایش منزلت نماز

مراسم تجلیل از پرستاران و برگزیدگان همایش منزلت نماز و فعالان قرآنی در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)، و سرهنگ اصلی بیگی فرمانده ناحیه امام سجاد(ع)و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع)برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۴۸
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

قزوین،به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی گفت : پرستاران در دوران کرونا تلاش گسترده‌ای را برای مقابله با این بیماری داشتند و همچنان در حال خدمت به مردم هستند.
وی با تقدیر از خدمات‌دهی پرستاران و کادر درمانی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی اضافه کرد: پرستاران و کادر درمان در این عرصه با ایثارگری خدمات کم‌نظیری را ارائه کردند و خالصانه خدمات‌دهی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با بیان اینکه فعالیت کادر درمانی و پرستاری با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست ادامه داد: در شرایط کرونایی پرستاران مثل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند که توجه ویژه به آنان در اولویت است.
وی خاطرنشان کرد:خدمات پرستاران در همه ایام قابل وصف نیست و خدمات آنان ارج و قرب زیادی دارد.
زین العابدین اصلی بیگی بیان کرد: میلاد خجسته بانوی صبر و ایثار و بصیرت به‌عنوان روز پرستار، زیبا و نیکو نامگذاری شده است که جامعه بزرگ پرستاری باید همواره با الگوپذیری از سیره عملی و رفتاری این بانوی مکرم در خدمت‌رسانی به مردم کوشش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار