بازدید سرزده نماینده، ولی فقیه در استان؛

بازدید سرزده از بیمارستان شهرستان کیار

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از بیمارستان حضرت امام جواد علیه السلام ناغان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۹۲۸۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام از تنها بیمارستان شهرستان کیار در این بازدید نحوه خدمات رسانی و میزان رضایت بیماران را بررسی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان، پس از شنیدن سخنان کادر درمان و مردم قول پیگیری مشکلات این بیمارستان همچون نبود تجهیزات و کمبود پزشک متخصص و عمومی در این بیمارستان داد.

 امام جمعه شهرکرد ناغان گفت: توفیقی شد امروز به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار به طور کاملا سرزده و بی خبر از این بیمارستان امام جواد سلام الله علیه ناغان دیداری داشته باشیم و من جز برنامه ام بود که یکی از مراکز درمانی استان را این ایام بروم، فکر کردم جایی بروم که کمتر دیگران می روند و کمتر موردتوجه است، به نظرم تقریبا بهترین جایی که می تواند در این انتخاب موثر باشد، این بیمارستان است، در شهر ناغان، سوال کردم گفتند بیمارستانی با حدود 32 تخت در اینجا هست، امروز آمدیم و متاسفانه مشکلات عدیده ای دارند البته ضمن اینکه قانع اند، شاکرند،قدردان اند از زحمات،از کارهایی که شده اما تجهیزات این بیمارستان بسیار ضعیف است، متخصص ندارند، من الان نگاه کردم تجهیزات دندانپزشکی اینجا انبار شده اما دندانپزشک ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  اظهار داشت: الان در جمع مردم در کلینیک تخصصی بودیم، مردم به شدت گله مند بودند از اینکه پزشک نیست، امکانات نیست، ساعت ها اینجا منتظر مانده بودند، این ها چیزهایی است که در شان نیست، باید ان‌شاءالله مسئولین بهداشت و درمان استان و کشور نسبت به اینجور جاها بیشتر عنایت داشته باشند، جاهایی که بیشتر نیاز دارند.

امام جمعه شهرکرد افزود: این منطقه جمعیت قابل توجهی دارد، حالا اضافه بر خود بخش و روستاهای قابل توجهی که دارد و بخش میانکوه در اردل، اینجا الان جزء شهرستان کیار شده تبعا جمعیت قابل توجه و بعد هم سر راه قرار دارد، خیلی می تواند امکانات و خدمت ارائه بدهد، اگر ان‌شاءالله عزیزان یک مقدار نگاهشان را به اینجور جاها بیشتر کنند، بار مرکز استان و جاهای بزرگ را سبک کرده اند و بتوانند در اینجور مراکز خدمات درمانی ارائه بدهند عدالت است، اقتضای عدالت هم همین است.

نماینده ولی فقیه در استان در خاتمه گفت: امیدواریم ان‌شاءالله در این رابطه عزیزان عنایت لازم را داشته باشند و کمک کنند، تبعا ما هم باز مسئله را منتقل می کنیم و از خداوند می خواهیم که به آن ها توفیق دهد که بتوانند در این جهت نقش آفرین باشند و واقعا امیدی که مردم دارند پاسخ داده بشود.

شایان ذکر است: بیمارستان امام جواد ناغان با ۳۲ تخت در ۱۳۸۳ به بهره برداری رسید و تنها بیمارستانی است که در مسیر ارتباطی شهرکرد ناغان ایذه به بیماران شهرستان کیار و میانکوه اردل خدمات رسانی می‌کند.

 بعد مسافت و دوری از مرکز استان چهارمحال و بختیاری از دلایل انتخاب این بیمارستان و حضور سرزده نماینده ولی فقیه در استان بوده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار