با وجود 90 درصد پیشرفت فیزیکی و 10 سال بلاتکلیفی؛

تقاطع غیر همسطح سه راه باقرشهر- بهشت زهرا(س) بالاخره افتتاح شد

تقاطع غیر همسطح سه‌راه باقرشهر که در طول ۱۰سال ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشت و نیمه کاره رها شده بود، در مدت دو ماه کار و تلاش جهادی تکمیل و با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۲۱
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح سه‌راه باقرشهر گفت:   این پروژه‌  که سال‌ها به دلایل مختلف نیمه کاره مانده و در طول ۱۰سال ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشت در بازه زمانی دو ماهه و با کار و تلاش جهادی تکمیل و افتتاح شد.

زاکانی با اشاره به خصوصیات پروژه غیرهمسطح سه راه باقرشهر، تصریح کرد: در سال‌های گذشته این نقطه گلوگاهی مشکلاتی را برای تردد مردم ایجاد کرده بود و حجم ترافیک بالایی داشت که با اجرای پروژه غیرهمسطح این مشکلات برطرف می شود.

شهردار تهران گفت: ایجاد ۹۸ رمپ و لوپ در تهران در دستور کار قرار دارد که با اجرای آنها ۷۰۰ کیلومتر از مسیر مردم کوتاهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا بدون منت خود را فدای مردم کردند، گفت: مسوولان نظام در راه خدمت به مردم باید راه شهدا را ادامه دهند و با کارهای جهادی خدمت‌رسانی کنند چرا که فرصت‌ها محدود است و مسئولان باید قدرت خود را صرف خدمت به مردم کنند نه در جهت ثروت‌اندوزی.

شهردار تهران در خصوص  پل اتصال بزرگراه امام رضا به بزرگراه شهید نجفی رستگار، نیز گفت: مجموعه نجفی رستگار دچار انسداد و مشکلاتی بود که با افتتاح این پل حرکت از سمت شرق به جنوب و غرب تسهیل و گره  ترافیکی این منطقه باز شد.

شهردار تهران با اشاره به برخی از پروژه های در حال اجرا در کلانشهر تهران، تاکید کرد: نامه نگاری ها و رایزنی ها برای تکمیل رینگ شرقی تهران انجام شده و به دنبال این هستیم که پروژه رینگ شرقی را تکمیل کنیم.

زاکانی ادامه داد: همچنین اجرا و رفع انسداد از محور انتهای بزرگراه یادگار امام در دستور کار است تا از این طریق محور غربی تهران آزاد شود و تلاش می کنیم با کار جهادی و شبانه روزی نسبت به بازگشایی این مسیر  برای ساکنان مناطق غرب تهران اقدام مثبتی صورت بگیرد.

وی افزود: ۹۸ رمپ و لوپ در تهران ایجاد خواهد شد که اجرایی کردن آنها حدود ۷۰۰ کیلومتر مسیر حرکت مردم را تسهیل و کوتاه می کند و در این راستا امسال ۱۳ رمپ و لوپ در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فاصله بین شمال و جنوب تهران زیاد است، گفت: شهرری و مناطق جنوبی تهران نیازمند کارهای جدی  است که البته در مناطق شمالی نیز خدمات مربوطه ارائه می‌شود.

شهردار تهران با اشاره به وجود ۱۲ هزار هکتار بافت فرسوده به ویژه در مناطق جنوبی شهر تهران، تصریح کرد: به دنبال ایجاد تسهیلات خاص برای واحد های فرسوده جنوب تهران و نوسازی  این مناطق هستیم.

وی در خصوص مشکلات محله نفرآباد شهرری نیز اظهار داشت : محله نفرآباد   مدت ها به حال خود رها شده و به محیط نامناسبی تبدیل شده است که حل معضلات این منطقه از اولویت های مدیریت شهری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار