نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:

نیروهای جوان و فاضل از علمای اهل سنت در مناصب مدیریتی بکارگیری شوند

زاهدان/ نماینده ولی فقیه در سیستان‌و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نیروهای جوان، فاضل، خوش نفس و توانمند از میان علمای اهل سنت شناسایی و جهت به کارگیری در عرصه‌های مختلف مدیریتی معرفی شوند.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۱۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی روز سه‌شنبه در نشست با مولوی ولی‌الله جنگی‌زهی مشاور استاندار سیستان‌وبلوچستان در امور روحانیت اهل‌سنت اظهارداشت: کار شما در مسوولیت جدید نیازمند جدیت است و باید با نشاط، انگیزه و نیروی جوانی آن را دنبال کنید.

وی افزود: درگیری و اختلاف در میان گروه‌های مختلف زیبنده جامعه اسلامی نیست و باید در جایگاه کنونی در جهت رفع این کمبودها تلاش کنید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد باید با مشورت بدنبال ارائه راهکار باشید و نیروهایی جوان، فاضل، خوش نفس و توانمند از میان علمای اهل سنت را شناسایی و به دستگاه‌های مختلف معرفی کنید تا بکارگیری و به مرور زمان شناخته شوند.

وی ادامه داد: این کار از چندین جهت حائز اهمیت است ابتدا شکوفایی استعداد افراد و سپس خدمت آن‌ها به جامعه و نظام اسلامی که سبب تعمیق پیوند مردم با نظام خواهد شد.

وی نشان کرد: شناسایی و معرفی نیروهای شایسته و مستعد از میان اهل سنت در عرصه‌های مختلف کار ویژه شماست و باید عملکرد خود در این خصوص را گزارش دهید.

ارسال نظرات