در پیامی برای اشغالگران اعلام شد؛

رزمایش های بزرگ قریب الوقوع گروه های مقاومت در غزه

منابع فلسطینی از رزمایشهای بزرگ قریب الوقوع گروههای مقاومت در غزه خبر دادند.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۲۷
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، مقاومت فلسطین همچنین سپر و دژ مستحکم برای حمایت از ملت فلسطین در تمام رویاروها با اشغالگران به شمار می رود و آخرین آن، نبرد شمشیر قدس نیست که ثابت کرد قادر به بی اثر کردن نیرنگ دشمن صهیونیستی است که همواره برای ضربه زدن به این مقاومت شجاعانه و ملت فلسطین تلاش کرده است.

 

بار دیگر مقاومت ثابت کرد که شایسته ترین و قوی ترین طرف برای رهبری مرحله کنونی است، هیچ گزینه ای جز مقاومت در این زمان برای رساندن پیامی به دشمن صهیونیستی وجود ندارد.

 

مقاومت طی روزهای آینده رزمایشهایی را برگزار خواهد کرد که به گفته منابعی در مقاومت فلسطین، این رزمایشها به زودی برگزار می شود.

 

منابعی در مقاومت فلسطین در نوار غزه روز دوشنبه فاش کردند که گروههای مقاومت در نوار غزه رزمایشهای بزرگی را طی روزهای آینده برگزار خواهند کرد.

 

این منابع به فلسطین الیوم گفتند که در حال حاضر آماده سازی برای برگزاری این رزمایشها با مشارکت تمام گروههای فلسطینی در نوار غزه ادامه دارد که هدف از این رزمایش این است که ثابت کند مقاومت برای تمام سناریوها آماده است.

 

به گفته این منابع، برای برگزاری این رزمایش بزرگ برنامه ریزی می شود تا رزمایش قدرتمندی باشد و از طریق آن، شاخه های نظامی گروههای مقاومت، پیامهایی را به دشمن ارسال کرده که به آن درباره پیامدهای ارتکاب هرگونه حماقت جدید در نوار غزه هشدار دهند.

 

این منابع گفتند این رزمایش شامل بخشهای متعددی خواهد شد و در مناطق مختلف نوار غزه برگزار خواهد شد.

 

این منابع خاطر نشان کردند که مقاومت در این رزمایشها از سلاحهای متعدد به ویژه موشکهای دوربرد و یگانهای دریایی و یگانهای کماندویی و یگانهای پهپادی و دیگر یگانها استفاده خواهد کرد.

 

بر اساس این گزارش، مقاومت فلسطین در تاریخ 29 دسامبر 2020، اولین رزمایش نظامی خود در نوع خود را به فرماندهی اتاق مشترک گروههای مقاومت با مهمات جنگی و مشارکت پهپادها و یگانهای دریایی مقاومت و مشارکت 12 شاخه نظامی گروهها برگزار کرده بود.

 

طی روزهای اخیر اوضاع نوار غزه در سایه کارشکنی اشغالگران اسرائیلی در برابر عملیات بازسازی آن با تنش همراه بوده است. در حالی که به موجب تفاهمات قاهره پس از نبرد شمشیر قدس، اشغالگران متعهد به عدم کارشکنی در برابر بازسازی غزه شده بودند. مقاومت در نبرد اخیر شمشیر قدس به پیروزی بزرگی بر رژیم صهیونیستی و ارتش آن دست یافته بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار