خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی تاکید کرد

لزوم بهره مندی از ظرفیت اصناف برای حل مشکلات قضایی

تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشکیل شوراهای حل اختلاف تخصصی گفت: برای حل پرونده‌ای که در خصوص اصناف تشکیل شده باید از ظرفیت خود اصناف استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۴۴
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان استان، موسی خلیل الهی در نشست با اعضای اتاق اصناف تبریز، با اشاره به ایجاد شوراهای حل اختلاف تخصصی اظهار کرد: یکی دیگر از راهبردهای قوه قضائیه در خصوص تشکیل شوراهای حل اختلاف، مداخله دادن مردم در مسائل و مشکلات بدون مراجعه به دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه در راستای بهره مندی از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات قضایی تشکیل شوراهای حل اختلاف تخصصی در اولویت بوده، افزود: برای حل آن پرونده‌ای که در خصوص اصناف تشکیل شده باید از ظرفیت خود اصناف استفاده شود.

خلیل اللهی با اشاره به تشکیل شوراهای حل اختلاف تخصصی اصناف در تبریز تاکید کرد: فلسفه وجودی شوراهای حل اختلاف تخصصی دخالت نکردن مستقیم در پرونده‌های مردم و کاهش مراجعات به دستگاه قضایی و بهره‌مندی از ظرفیت خود مردم برای حل مشکلات مردم ست.

 وی با بیان اینکه اصناف تبریز در انجام امور خیر همیشه پیشقدم بوده، گفت: بازاریان تبریز در راستای انجام امور خیر مخصوصا در حوزه آزادسازی زندانیان جرام غیرعمد و مالی همیشه در کنار دادگستری و ستاد دیه استان بوده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار