مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین؛

اجرای دو پروژه مطالعاتی و پژوهشی بین شرکت شهرک ها و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

خانپور گفت: در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه، شرکت شهرک های صنعتی قزوین دو پروژه مطالعاتی و پژوهشی را با دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در دست اجرا دارد.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۸۴
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نخستین همایش ارتباط صنعت با دانشگاه ( تجلیل از پیشکسوتان صنعت ) با مشارکت دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و خانه صنعتکاران ایران برگزار شد.

حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این همایش بیان کرد: دانشگاه باید محل تربیت تکنسین و کارشناسان ماهر، متخصص و کاربلد باشد.

وی گفت: ۷۰ درصد از سرمایه گذاران جذب شده در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان در طول سه سال اخیر دارای بنگاه اقتصادی و آشنا به تولید و صنعت بوده و نگاه توسعه ای در فعالیت اقتصادی داشته و با شناخت کامل سرمایه گذاری در این استان را پذیرفته اند.

خانپور اظهار کرد: در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه، شرکت شهرک های صنعتی قزوین دو پروژه مطالعاتی و پژوهشی را با دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در دست اجرا دارد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین عنوان کرد: کلینیک کسب و کار، خوشه های صنعتی، پیمانکاری فرعی، فن بازار منطقه ای، آموزش واحدهای تولیدی و صنعتی و برگزاری تورهای صنعتی از عمده ترین فعالیت های این شرکت در حمایت از صنایع کوچک با همکاری دانشگاه های استان در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار