مسئول دفتر ولی فقیه سپاه ساوه:

ایام فاطمیه،بهتربن فرصت برای جهاد تبیین است

حجت الاسلام محمدی گفت:واعظین و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام باید علاوه بر ذکر مصائب و تبیین ابعاد فردی ایشان، بعد اجتماعی و ولایی شخصیت متعالی حضرت زهرا (سلام الله دعلیها) را به تصویر بکشند.
کد خبر: ۹۴۰۰۵۱۲
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ساوه گفت: حضرت علی (علیه السلام) سررشته‌دار دین و دنیای مردم پس از نبی مکرم اسلام و، ولی مطلق مسلمانان بود و دفاع حضرت زهرا (سلام الله علیها) از ساحت ولایت و امامت آن حضرت نقطه عطف تاریخ تشیع محسوب می‌شود.

وی افزود: تمام ابعاد یک انسان کامل و الهی در وجود مبارک حضرت زهرا (سلام الله علیها) متجلی شده بود و با توجه به عظمت این بانوی مکرم، واعظین و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام باید علاوه بر ذکر مصائب و تبیین ابعاد فردی ایشان، بعد اجتماعی و ولایی شخصیت متعالی حضرت زهرا (س) را به تصویر بکشند.

محمدی با اشاره به اینکه ولایت‌پذیری معیار سنجش‌دینداری است، تاکید کرد: حیات جامعه شیعه در سایه ولایت و امامت تدوام می‌یابد و دلدادگان حضرت زهرا (سلام الله علیها) باید ولایت‌پذیری وی را نصب‌العین خود قرار دهند.
وی گفت: صفات ارزنده آن حضرت از جمله، صبر، استقامت و دفاع از ارزش‌های دینی درس‌هایی است که می‌توان از زندگی آن حضرت فرا گرفت. وی ولایت پذیری را مهم‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) بیان کرد و افزود: آن حضرت در طول زندگی خود از هیچ تلاشی در راه دفاع از ولایت دریغ نکرد و در زمانی که ترس و وحشت شهر مدینه را فراگرفته بود توانست با سخنرانی‌های شیوای خود بصیرت افزایی کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ساوه با توجه به هجمه‌های دشمنان، دفاع از امر ولایت فقیه را واجب دانست و بیان کرد: پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی را که امروز در کشور شاهد آن هستیم مرهون وجود با برکت امامین انقلاب است لذا می‌بایست همانطور که صدیقه طاهره (سلام الله علیها) جان خود را در دفاع از ولایت فدا کردند، ما هم از ولایت دفاع کنیم و پشتیبان، ولی فقیه خود باشیم.

وی تمسک به اهل بیت (ع) را مایه پیشرفت و تعالی اعلام کرد و ابراز داشت: باید برای رسیدن به ارزش‌های انقلابی، حضرت زهرا (س) را شناخت و او را به جهانیان شناساند تا بتوان از رفتار و گفتار ائمه و معصومین در جامعه بشریت بهره برد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار