دادستان شهرستان بابل در گفتگو با بسیج:

مفسدین جایگاهی در جامعه ندارند / سازمان اطلاعات سپاه در کمین مفسدان اقتصادی است

ساری- دادستان شهرستان بابل با اعلام اینکه امروزه مفسدین جایگاهی در جامعه ندارند، افزود:با اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه کربلا مفسدین بدانند مبدا و مقصدشان در رصد کامل است.
کد خبر: ۹۴۰۰۶۴۲
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

مفسدین جایگاهی در جامعه ندارند / سازمان اطلاعات سپاه در کمین مفسدان اقتصادی است

خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ملاکریمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به انهدام باند بین المللی قاچاق سازمان یافته کالا‌های ممنوعه با محوریت مشروبات الکلی و اسلحه غیر مجاز گفت: امروز شاهد اقدام گسترده ووسیع سازمان اطلاعات سپاه کربلا هستیم که با یک اقدام به موقع و اشراف اطلاعاتی  توانستند یک باند بزرگ بین المللی قاچاق را منهدم کنند.

مفسدین جایگاهی در جامعه ندارند / سازمان اطلاعات سپاه در کمین مفسدان اقتصادی است
دادستان شهرستان بابل با بیان این مطلب که همدلی و همکاری سازمان مقدس اطلاعات سپاه کربلا که سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند با مجموعه قضایی منجر به این اقدام شد، افزود:  مبدا و مقصد باند قاچاقچیان مورد رصد سربازان  گمنام امام زمان (عج)  قرار گرفته بود.

حجت الاسلام ملاکریمی با قدردانی از سازمان اطلات سپاه کربلا که به صورت شبانه روزی در حال رصد و شناسایی این باند بزرگ بودند، خاطرنشان کرد: بنده  شاهد این قضیه بودم که دستورات قضایی شناسایی متهمین و مرتبطین در دادستانی بابل صادر شده بود.

دادستان بابل با اشاره به اینکه مرتبطین این باند قاچاق در سایر استان ها و برخی شهر‌های  مازندران دستگیر شدند، اضافه کرد: با یک اقدام به هنگام و اشراف اطلاعاتی کامل، با زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) این باند منهدم شد.

حجت الاسلام ملاکریمی با اعلام اینکه چیزی حدود ۱۵ هزار انواع مشروبات الکلی  از این باند کشف شد، که قیمت برخی از این بطری‌ها حدودا ۳۰ میلیون تومان بوده، گفت: باید از این مجاهدت‌ها در مبارزه با فساد  قدردانی شود.

دادستان شهرستان بابل درادامه با اعلام اینکه امروزه مفسدین جایگاهی در جامعه ندارند، افزود:با اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه کربلا ،مفسدین  بدانند مبدا و مقصدشان در رصد کامل است.

حجت الاسلام ملاکریمی در پایان سخنان خود با تاکید براینکه بازداشت مفسدین در سایه تعامل دستگاه‌های نظامی، امنیتی و قضایی به وجود می‌آید، گفت: مفسدین اقتصادی، محتکران و کسانی که می‌خواهند جامعه را به چالش بکشانند، باید بدانند که دستگاه‌های نظامی، امنیتی و سازمان اطلاعات سپاه در کمین آن‌ها هستند و با هوشیاری این عزیزان امنیت پایدار در جامعه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار