برگزاری اجلاس سراسری نماز و آئین تجلیل از فعالان نماز در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران

اجلاس سراسری نماز و آئین تجلیل از فعالان نماز با حضور حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۶۵۰
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در مراسم با گرامیداشت مقام والای حضرت زهرای صدیقه(س) اظهار داشت: ایشان خیلی مورد محبت پیامبر بود و آن حضرت بسیار سینه فاطمه را می بوسید تا جایی که به پیامبر اعتراض می شد این ماجرا گذشت تا فاطمه بزرگ شد و پیامبر فرمود من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می کنم؛ وی ادامه داد: حضرت آقا نیز خطاب به پاسداران می فرمایند من هر وقت شما پاسداران را زیارت می کنم بوی بهشت را استشمام می کنم.

وی در ادامه در خصوص نماز گفت: نماز پناهگاه است و اراده انسان را قوی می کند . نماز معلم اخلاق است. حضرت عیسی می فرماید من تا زنده هستم برای نماز زنده هستم. امیرالمومنین نیز وقتی خبر شهادت زهرا(س) را می شنود می ایستد و دو رکعت نماز  می خواند، وقتی می خواهد او را غسل دهد دو رکعت نماز می خواند قبل از خاکسپاری هم دو رکعت نماز می خواند و هنگام وداع نیز دو رکعت نماز به پا می دارد.

  حجت الاسلام بهرامی با تاکید بر اهمیت نماز افزود: اما رضا (ع در مناظره به محض شنیدن صدای موذن دست از مناظره می کشد امام خمینی نیز در پاریس هنگامی که خبرنگاران با ایشان مصاحبه می کنند وقت نماز مصاحبه خود را قطع  کردند . شهید رجایی نیز در شورای اداری اصفهان به محض شنیدن صدای اذان شورای اداری را رها می کند، وقتی استاندار اصرار می کند که جلسه را ادامه دهند، شهید رجایی به او می گوید: من عهد کرده ام هر وقت نماز اول وقت نخواندم سه روز روزه بگیرم؛ بنابر این برای موفقیت و سعادت دنیا و آخرت به نماز اهتمام داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خاطرنشان کرد: در طول دوران کرونا حتی یک جلسه نماز جماعت در سپاه استان قطع نشد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی و توصیه حضرت آقا درخصوص خواندن بند 7 صحیفه سجادیه خودمان را بیمه کردیم.

همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجلاس سراسری نماز و آئین تجلیل از فعالان نماز با حضور شهید والامقام محمد کوشمقانی از یادگاران دوران دفاع مقدس که پس از 36 سال فراغ به وطن بازگشت، و همچنین با حضور حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام عامری مسئول امور مساجد شهرستان ری و جمعی از فرماندهان، بسیجیان و مسئولان شهرستان ری در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.

ارسال نظرات