۴۸ دستگاه تراکتور برای افزایش توان مکانیزاسیون نمین جذب شد

مدیر جهاد کشاورزی نمین از جذب ۴۸ دستگاه تراکتور برای افزایش توان مکانیزاسیون این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۰۰۹۹۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

۴۸ دستگاه تراکتور برای افزایش توان مکانیزاسیون نمین جذب شد

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل ، شهرام محسنی بیان کرد: این ماشین‌آلات شامل انواع تراکتور زراعی و دستگاه تراکتور باغی و گلخانه‌ای است که موجب افزایش ضریب مکانیزاسیون منطقه و نوسازی ناوگان ماشین‌آلات کشاورزی منطقه شده است.

وی گفت: نمین در زمینه جذب تسهیلات بنیاد برکت و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید ادوات مکانیزه و اجرایی کردن برنامه جهش تولید در دیم‌زارها در بین مدیریت‌های جهاد کشاورزی استان سرآمد است.

وی افزود: افزایش توان مکانیزاسیون منطقه موجب گشایش امورات کشاورزی خواهد بود و با نظارت و پیگیری در توزیع مناسب این ادوات در بین روستاها و همچنین آموزش کشاورزان برای استفاده بهینه از ادوات موجود در هر روستا برای استفاده از حداکثر توان ماشین‌آلات می‌تواند برای مکانیزه کردن کشت منطقه کمک شایانی کند.

وی استفاده از دستگاه‌های کارنده بومی و داخلی را گامی بسیار بلند و مهم در عرصه افزایش سطح و ضریب مکانیزاسیون و گسترش فرهنگ استفاده از کارنده‌های تخصصی برای استفاده بهره‌برداران از مزایا و منافع متعدد این روش ذکر کرد.

 وی بیان کرد: این مدیریت آمادگی دارد نسبت به پرداخت تسهیلات موردنیاز بهره‌برداران برای خرید ادوات و تجهیزات موردنیاز به میزان ۸۰ درصد مبلغ کل دستگاه توسط بانک‌های عامل اقدام کند.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.

ارسال نظرات